2020. november 20., péntek

💓💓💓🙏🙏🙏Köszönöm!!!!!



Mai ovi.Alig pár gyerek.Ügyeleti rend...de pakolják nekem a kávékat sorra és ahogy szeretem édesítővel,fahéjjal!Adok lehetőséget kiteljesedni....ha már ügyeletben vannak a covidos időszakban....az ovisaimnak...Jövő héttől nyitás,teljes létszámmal lehetünk.....Istenem!
Nekem is van családom,nekem van egy immunbeteg gyerekem és igen én bírom....a fejem fáj,azaz fájdogál de szerintem nem Covid miatt,egyszerűen a végelgyengülés miatt ami most van....ez a Covidos mizéria(jövő héten tesztelnek,pedagógus vagyok akiknél nem számít hány gyerekkel csoportosul) és ami még mellette párhuzamosan fut a munkahelyemen és igen a magánéletben is....
Az idő fontosságát én a Covidtól nem teszem függővé.Ha nem tudsz és nem akarsz időt áldozni a másikra,akkor annyit tehetsz:tedd a szívedre a kezed és kérdezd meg magadtól:"a másik fél ezt érdemli????"És ha valami elindul benned még van miről beszélni,ha nem....

Akkor simítsd meg magad,mert szeretned kell magad....mert magányodban maradsz.....az időd az amit rá tudod áldozni a másikra.
Covid-független!
Pénz-független!
És nem függ mástól!
Rajtad áll.
Akarod?
Vagy nem akarod?

Ketyeg az időd!

🙏Most nekem is.Nagyon!!!!

Este jógáztam.Kellett.
Online.
Előtte már 2 órával vacsoráztam,ittam.
Tudatosság!
Jóga után folyadékot iszom már csak!
Tudatosság!

Jóga előtt otthoni takarítás,A-Z-ig és bevásárlás a holnapi/holnaputáni ebédhez.
Tudatosság!
Este korán fekszem.Hajnali 4 50-es mindennapos kelések a munkahelyi 6 órás kezdés miatt...
Tudatosság!

Ui:Visszatérve az időre.
Nincs időd!
Tudd!


Sweetmami



 

2 megjegyzés:

  1. Rendszeresen olvasom a blogodat, mert hasonló a helyzetünk... Nagyobbik fiam 5 éve diabos, ő is az idén érettségizett, ő is most első éves egyetemista. Izgulok és aggódom érte, de már nem kér segítséget, egyedül oldja meg a cukorbetegséget... Vidéken lakunk, ő Budapesten kollégista ( volt, amíg be nem zárt a kolesz). Rosszabbak az eredmények azért, mint mikor mindig én számoltam a ch-t. Ő is penes, nem akar sem szenzort, sem pumpát. Budapesten keresett magának orvost, de a Covid miatt végül nem jutott el hozzá.
    Mi is beadtuk a családi pótlék kérelmet, tegnap jött meg a határozat, hogy elutasították.. nem elegendő hozzá a cukorbetegség megléte, az kell, hogy szakértő megállapítsa, hogy a munkaképessége 67 %-át elvesztette... Na ez szerencsére nincs, az én fiam is sportol, sokat mozog, nincs semmiféle szövődmény..
    Szóval elolvasom amiket írsz, láttam,hogy ugyanúgy küzdötök a receptekkel, a magas cukrokkal, a nasikkal...
    De a gyerekek lassan megoldják teljesen maguk a betegségüket, sőt, én abban reménykedem, hogy ügyesebben, mint mikor mi irányítottunk...
    El kell engedni a kezüket, ami nekünk még nehezebb, mint az egészségeseknél.
    Szia, írj tovább !
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Nagyon köszönöm kedves soraidat!!!!És igen,el kell engedni őket....ügyesek!És igen,még én tanulok Tőle,mert fantasztikusan oldja meg ÍGY is az ÉLETÉT!!!Kitartást és nagyon jó vércukrokat kívánok!!!!(Írni fogok)Üdvözöllek!Györgyi

      Törlés