2020. november 26., csütörtök

'Szeretet-csizma"

Még abból az időből mikor nem volt jelen az életünkben a diabetes......Más jellegű reggelek,más problémák és más élet...volt....mikor még picik voltak és indult a reggel akkor is reggelivel indult,mindig kellett enni valamit mielőtt indultunk....Aztán csak úgy jött....még mindig nem értem hogyan...de lett nekünk....és nagyjából most ezt látom a Covidon is.....És mint sok gyerek diabeteses oldalon is tag vagyok látom mennyire sokan lesznek  1-es tipusú diabetesesek!Csak úgy a semmiből lesznek betegek....immunbetegség.....
És igen az immunrendszer megint....talán nem is kell belegondolni,de ezt sem véletlenül osztotta gyerekeinkre az élet!
Nincs párhuzam,nincs elmélkedés,nincs gondolat,csak úgy...néha belegondolni nem jó,milyen világban élünk!CSAK ÚGY beteg leszel,CSAK ÚGY itt a vírus....CSAK ÚGY csak külső segítség kell...
Hát....beleőrülni nem fogok,de ma ennyinél tovább nem gondolom a dolgot....CSAK ÚGY inkább:



Lényeges,hogy még mindig velünk lehet M.

Külső segítséggel!

Jó sztorikkal!!!


És a születése pillanatától sok élménnyel...
Tegnap:Már telefonálsz 19 óra este.Egyik gyerek sincs itthon.Cetli nincs az asztalon....Hívod őket mert 20 órára érj haza van......A P még úton mondja hol....ok talán ő befut időre....A másik még Deák téren bkk-val....huhh....Az egyik hazaér 19 40....A másikat hívod 19 53 kor,mert van még 7 perc a tilalom kezdetéig....Mondja a ház előtt....megkönnyebbülsz.
Csenget.Halál nyugalommal:  54😊Tehát nyugtázza még van 6 perce....(Ő pedig a M volt)

Ágyára ül,vércukrot mér....megvan az eredmény.Takarja elnyomja.Nem mondja.Kérdezem."Nem mondom mert ki fogsz borulni".Kíváncsi vagyok rá.
Mondja 20.3.
Mi vaaaaaan???
"Hát igen gondoltam éhes voltam és vettem egy kakaós izét"
Előveszi a pent és szúr rá....
Majd elpakol és megy az élet tovább....20.3-mal....







Mikor még a Tamási házban laktunk...és innen indult az én életem is...kezdődött minden....itt alapoztam meg a családommal azt a tudást ami most kell nekem a diabetes elfogadáshoz,a Covidban való nem becsavarodáshoz és az a mérhetetlen szeretet amit én kaptam....mert ilyenkor veszed elő azt a "bugyrot"amit neked pakoltak annak idején tele......mert tudod ha kaptál,akkor adsz is.....és nyitod ki gyermekieid számára a kis bugyrokat és pakolod.....hogy annak idején legyen mit kivenni belőle ha szüksége lesz rá!💓💓


És szerinted a Mikulás mit pakol a kis tasakokba????
Aki az idén vagy jön,vagy nem jön....😳Hát csupa szeretetet,kis lábacskáddal bújsz a szeretet-csizmákba ahová kaptad a sok ajándékot és lépéseiddel szórod a szeretetet tovább!🙏-amerre jársz...

Hozzánk jön a Mikulás,kitaláltam valamit😉


Ui:Pár könnycseppel az arcomon legördülve írom az efféle blogbejegyzéseket....de aztán megkönnyebbülve indulok utamra és indul a nap....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése