2020. november 5., csütörtök

"Az apróságok is sokat jelentenek"


 Ennyi.

És nem több...

Mikor a más hibája miatt is Te kerülsz rossz helyzetbe és a másik nem képes bocsánatot kérni...

Én nem hibást keresek soha,hanem megoldásokat!

És bizony addig míg felnőtt a felnőttel nem képes NORMÁLISAN viselkedni addig semmi de semmi nem fog történni ebben a való életben.Addíg míg ártasz a másiknak nem leszel jobb ember...de egyszercsak,hogy felismered,hogy igen hibázhatsz,igen van olyan és belátod és mered elismerni akkor megváltozik minden.

Ott és akkor valami TÖRTÉNIK.A szívedben.

És ez a szeretet a másik iránt és a tisztelet.

Tanulni kell.

Hosszú az út....

Egy életen át tanulunk....


Nekem ez a 4 nap a munkahelyemen is adott tanítást....Figyelek,nézem a reakciókat,és érzem ki hogyan közelít....És ne hidd,hogy nem tettem le a kéznyomomat itt-ott,akiknek picit kellett,hogy figyelj rá,csak apróságokkal,de ott voltam nekik.És szívem megtelt szeretettel....és emellett ennyi bántást amit én kaptam,kevés ember viselné el a saját életében.De mégis ahol tudtam,adtam....

És addig amíg a gyerekek bármelyike tésztát reggelizik.....és megerősítést nyer a dolog úgy érzem még van küldetésem ezen a Földön.😉


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése