2020. november 6., péntek

Felfüggesztik a halasztható műtéteket

Nos,nov.11-ére vagyok/voltam kiírva.

Szem műtét,egészen sok évet vártam erre....A Covid 1-ben elhalasztódott a tavaszi műtétem nov 11-re.Most ezt olvasva.....
A Doktor úrral sikerült beszélnem valami angyali szerencse volt,hogy a telefonos kisasszony hölgy "talán nem kapunk ki"alapon tárcsázta nekem privátba...mert senkivel nem tudtam beszélni nem vették fel a telefont.
A Doktor úr megerősítette a hírt amit éppen most olvasott a neten,de még ő sem tudta ez most rendelet vagy hogyan kell értelmezni.Az Egyetem még hivatalos értesítést nem kapott.

Ha nem lesz műtét értesítenek.....mindennel készen állok...ismételten-akárcsak a portfóliómnál már második törlésemnél-szóval ha lesz műtét akkor 10-én lesz egy Covid tesztem és így 12-én lesz a műtét,mert  a teszt eredményét meg kell várni.

Nincs hozzáfűznivalóm.
Talán annyi:"HA A COVID EL NEM VÁLASZT"

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése