2013. december 1., vasárnap

Diab-mézes

Nagyon furcsa tönkölylisztesen és Eritritollal és diab mézzel...de mézes:)

És íme a háttérkép:)Élvezték a mait és én is,az volt a kívánságom ma ne én számoljam a holnapi menüsort ch-ra nézve...M megcsinálta!!!P bónusz 30 percet kapott,játszottam vele.Boltosoztunk,babakonyháztunk.
 
Magas a cukor érték...Holnap már hétfő,reggel kosáredzés 7-től,szerintem helyrerázódik a vércukor!
A mézest nem én készítettem,csak az alapanyagokat és a számolást.77 db lett.4.2 ch/db.
 
Mézeskalács
  • 2 tojás
  • 150 g Eritritol
  • 400 g liszt
  • 83 g liszt a nyújtáshoz
  • citrom aroma
  • 4 tk Diabet méz
  • fahéj
  • szegfűszeg
  • 1 cs sütőpor.
  • én tettem hozzá 1 dl vizet a gyúráshoz-csak így állt össze:)
Szép estét Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Megcsináltam a mézeskalácsot, mennyit "számított" a diabméz, illetve a liszt? (Milyen volt?) Nagy dilemmáim vannak a cukoralkoholokkal, mit kell beszámítani, mit nem? Ha jól látom, az eritritol 0 - ez van a csomagoláson is. Ugyanakkor a dietetikusok azt mondják, ahogyan fruktózt, a cukoralkoholt is be kell számítani. (nyírfacukornál biztosan). A cukoralkoholok sem egyformák, a nyírfacukor GI-je pl. 7. Nem nagyon értem, hogy a Norbi Zéró cukorja (eritrit alapú) hogyan lehet négyszer édesebb a répacukornál, miközben az eritritol 60-70 százalék.
    A teszt egyébként majd ezután jön, kérdés, mit szól az ízhez az unokám? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Eritritol-t használom én is.A Diabméz leginkább csak "mintha"érzetet ad ha a mézet vesszük alapul.Igen a cukoralkohol az üveg szerinti értékkel számolandó,de kell azért a mézesbe.Igazán vércukrot nem emelt,ezért használtam úgymond lelkiismerettel.Ha mértékkel eszi,semmi baja nem lehet!!A gyerek lelke is mérvadó,nem vonhatjuk el tőle azt ami másnak is jár.Az illat,az érzés,a tudat,hogy eszem a mézest.Az én gyerekeim eszik,semmi nyafi nélkül,mégha keményebb is!!!!Remélem az Ön unokája is hasonlóképpen teszi,s eszi:)

      Törlés