2013. december 26., csütörtök

Christopeit Sport Cardiff evezőpad - Vital Force



Még 2 éve részletre vettem egy ilyen kis gépet,Domy-t.Igazán arról van szó,hogy az idő az ami nekem nem adatott meg.Így otthonra megoldást jelentett.Nagyon klassz,a videó csak egy másik típusban mutatja meg,de pontosan ilyen elven működik.Akkor még nem gondoltam,hogy milyen jó lesz 2 vc mérés között a fiamnak,mert simán laza 20 perc is csodát tud tenni!
Az én esetemben pedig:nem enged hízni,bármennyire is akarom-bár nem akarom,de kontroll alatt tart.
Persze az ételek milyensége is közrejátszik!A cukor minimalizálása az elsődleges,és a teljes kiörlésű dolgok,aztán pedig a mediterrán konyha ízvilága.
Tulajdonképpen mindenkinek csak ajánlani tudom.Nem Réka edzések,nem fehérjeporos edzésterv alapján,de mégsem hízom.Talán így 40 felé ez már jó gondolkodás.
A gyerekeket illetően pedig...minden másolódik,azért ez R.Rékánál látszik igazán:)))és igen,látják,hogy anya nem hagyhatja el magát...de az utóbbi fél év labilissá tett,így a gyerekek sem voltam toppon.Kicsit érzem,hogy jobban vagyok,de kellett nővérem hajótöröttes története hozzá,igen,ez segített és bizony így látom én is....A faces Sweetmami csoportban tette fel nekem,ez egy zárt csoport,de csatlakozhatsz/csatlakozhat-ha van rá lehetőség.Szívesen olvasom a kommenteket,jönnek jó receptek és életérzések,és tényleg az Csoporthoz tartozó embereknél mind egy a cél...és csakis építő lehet ez a tagok számára.
 
L-A-dr-nőnek ment az email a vc-értékekkel,most picit ténylegesen edzeni kéne itthon.
Minden alapja a mozgás!!!!!
Gyerünk reggelizni!!!!-mert ez is nagyon-nagyon fontos és ma ne felejts/felejtsen el picit mozogni!!!Csak fél óra séta,ígérd/ígérje meg!!!
És minimális cukorfogyasztás!!!!!
 
Ugye,nem olyan nehéz,csak segíteni próbálok!
Üdvözlettel:Sweetmami

Tegnapi fotó-jobban vagyok:)))

Halas ebédke

és mellé így megkapja akkor nincs kilengés,ez pont annyi!

2 megjegyzés:

  1. "Tegnapi fotó-jobban vagyok:)))"

    Úgy vártam már ezt, nagyon-nagyon örülök neki, nekem is jobb kedvem lett tőle!!! Ölelés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja jobban voltam mindaddig amíg jó értékek voltak,most picit megint amortizált lettem:((((mai blogbejegyzés kapcsán....mindig van valami...

      Törlés