2013. december 14., szombat

Heti beszámoló

Kosárlabda-Mikulás-party(persze nem értem oda időben,munka után mentem...de ez már mindig így marad...befutottam P-val és a sütivel,ami mind egy szálig kapós volt.Cukormentes,ch-val feltüntetve!!!!!)

Szülős edzés(péntekre én a hullafáradt kategória vagyok,csak fotóztam)

Ügyes,sportos,vidám,lendületes!A legjobbak között,így cukorbetegen is!

És kinagyítható a kép.Önuralom a javából!!!!Csak az csúszott le,aztán az általam vitt Zero cola és a sütink.Le a kalappal!Nem volt  több 7.5-nél a 21 órás vércukor!!!!

Igen,18 óra,meccs közben van ez mindig!Egy fotót engedélyezett!!!

 P megtalálta az elfoglaltságot-ő volt a büfé asztalnál,nem is vacsizott.Neki önuralma nem sok van nasi terén!
Nagyon jó hangulat volt.

Csajok

Tombola

Kosárlabda -fieling

Amikor 3 felé kell főzzek.M nak a kiszámolt,P nak a répamentes és jómagamnak aki szeretem a répát.

Ikea,ááááááááááááááá egy mosogatógép...................................................
Több fotó nem igen van,az Ikea fele még visszavolt mikor rosszullettem és...M látott el.Profin.Valahogy empátiából jeles.Kikereste a hipós csomagját és vizet.Nem lehetett több a vc-om 3-nál!!!
Az izgalom,a hatalmas tömeg,a meleg kabát és a hullafáradtság lehet az oka.Mostanában többször érzem az ájulás-érzést.Ténylegesen sok energiát felemészt a 2 gyerek,a munka és a cukorbetegség MINDEN velejárója.Ha még ünnepek is jönnek......köbre emelkedik minden.
Az Egy Csepp Alapítványtól is megkerestek dietetikus ügyben,mert ugye hosszú kínlódás után sikerült ajánlat útján egyre "szert tennem"és most nagyon kéne nekik egy jó dietetikus gyerekdiabetes ügyben.A blogomat olvasva jutottak el hozzám,azért erre meg büszke vagyok!
Amint regenerálódom megnézem mit tehetek Értük.
 
Azért lesz karácsony nálunk is...
A gyerekek kedvéért.
Lesz kosár Malév-Gála közben,Kolibris tánc,Kolibris kiállítás,vendégek jönnek,lehet mi is megyünk:),és lesz sok evés-ivás,ami azért nekem feladat,úgy 3 óránként...
 
Mindenkinek szép napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése