2013. december 17., kedd

élmény kell

Büfé-asztal egy olyan helyen ahol jele sincs a cukorbetegségnek,viszont ott dolgozom.Sok konfliktus dúl bennem,magamban ezen a téren.Nem egyszerű....Készítettem én is a gyerekekkel keksz golyót,porcukorral!Iszonyat nehéz nekem ez,aki otthon száműztem a por/kristálycukrot.Nincs!És nem is hiányzik!!!Kűzdök még magammal.Lehet más ezt könnyebben viselné..nekem dilemma.Megkaptam már,hogy amit viszek sütit kóstolót..nem elég édes,ilyen-olyan.Mi emberek,hogy milyenek vagyunk??????????
Viszont aki érdeklődik és szól,hogy megkóstolná-blogon látta-annak nagyon szívesen viszek az Eritritolos sütiből,mert ugye 0 ch-s és talán nem rakódik le zsír formájában,és még finom is lehet!:)Sk megjegyzésem:mindenki maga dönti el mit eszik."Amit megeszel,az vagy"szoktam olvasni a nővérem blogjában.(Boszorkánykonyaha blog)

És...az új Betlehem lakó.Annyira tetszett,simán beleillik a környezetbe.Minden évben lakik "valaki"a Betlehembe!


Dilemmáztam még a napokban.Kikészültem megint pár napja.Ha mesél valaki,hogy milyen nehéz xy-nal,érett,fiatal EGÉSZSÉGES fiatalról beszélek aki nem bír magával és minden csudákat művel....szenvednek tőle.....és összehasonlítva a fiammal,aki "csak"adaléknak kapott egy kis gyógyíthatatlan betegséget....A szívem megszakad.Micsoda életek aki kap egy viszonylag normál lehetőséget és egy fiatal aki élete végéig tű függő...napi 4x!!!!Így kel...így fekszik!A környezetem nem ért...Nincs benne,nem tudják.Felelőség,állandó kontroll,állandó aggódás.Hiába mondják nekem is optimistán és ne mondjam M előtt,hogy ez halálos betegség.A vicc az M ezt jól tudja:ez akár halálba is torkollhat,bármikor.
Éjjelezés,ha találkozunk köszönés helyett ennyi:4.2,vagy 9.6 vagy 16,de itt már van kérdés is:"mit csináltál???????????!!!!!!!!!!!!!",vagy éppen a napi kérdések este amikor összeülünk,vagy éppen keresünk egy helyet a bőrén ahol nem csomós a bőr a sok tűszúrástól,hogy beadható legyen az inzulin.Vagy nyáron a 35 fokban mikor hűtőtáskában van az Inzulinos Pen mert ugye 28 fok körül kell tartani az Inzulint....
Vagy mikor füzetünk van a napi ch-k miatt,ez edzésnapokon 10 étkezés!10 kis csomagocska,ez percekbe számolva,minimum fél óra minden nap ami pontos számolással jár,mérésekkel,és gondolatokkal,ne ugyanaz legyen mindig és reggelre is állaga olyan legyen ami vihető a suliba...Na és a mindig legyen étel itthon.Sok esetben nem értik a munkahelyemne se miért is nem érek rá..miért is rohanok mindig..de eljutottam oda nem is magyarázom.
Elsődleges dolgom a gyerekem/gyerekeim!
A munkahelyemen is megkaptam a héten a jelzőket a munkámra,csak elszólások de mégis...számomra jelzések.Aki amit ad azt kapja elven??Hát itt azért nem,de az ember raktároz.Belül mosolygok,tudom mit képviselek a munkehelyemen,a gyerek az első és annyira tudom mi hogy készül,mi miért készül és a gyerekmunka az első!!!Csak mosolygok belül,mert lelkiismeretem tudja:jót csináltam.Attól mert nem az enyém a legjobb és legszebb nem esem kétségbe.De rengeteget dolgozom a gyerekekkel és jól érzik magukat.Ez a visszaigazolás.:))))
És jót mosolygom mert aki ismer tudja az értékeimet és tudja mi van bennem.Szoktam mondani aki hozzám jön mindig visz valamit....:)Na és ezt nem a kézműves dolgokra értem.Nem a tárgyak a fontosak,nem azokba kell kapaszkodni!
Ezt a betegség kapcsán megtanultam az élmények,az együttlét és amit magadból adsz ezek az igazán fontos dolgok!!!Én mindig így éltem és így is fogok.
 
Kaptam egy emailt..a hétvégi egyik"vendégemtől"köszöni az odaadó kedvességet és szeretetet amit kapott itt nálam.....hát ennyi.
 
És csak mosolygom mikor minősítenek...mert tudom,hogy mi van bennem...Eldönthető kinek mi az érték.
Saját gyerekeim fotósorozatából ízelítő..csak mert adható örömök vannak az életben...a cukorbetegség előtt és utáni képek is következnek:

 

ez egy reggel nálunk,ott és akkor kellett elsütni!Örök emlék marad!

Bárányhimlő átvészelése,csak egy ötlet,de örök emlék és könnyebb volt ha más is pöttyös:)

Ne legyen olyan mint az átlag,személyreszóló Hercegnő-kehely-virágok,sk.

A tüzijáték egy Havannai ablakból,mert így is emlék marad:)

Egy csapat kamasz fiút vittem az állatkertbe szülinapozni.A fiam Pingvint kapott,örökbefogadtuk.Én fizettem a belépőt a fiúknak.Hatalmas élmény volt!!!

Kungfuka a világutazó kabala,na ilyen kinek van???Több éve kalandozik,fotóalbummal rendelkezik a világ minden pontjáról!Mert az élmény jó!Sőt ez aztán a barátkozásról szól,mert minden a kapcsolatteremtésen múlik,mit hogy szeretnék és mikor és bizalommal,mert komolyan veszik a dolgot és vigyáznak is rá!!!!!!

És a diab mézes....mindent a gyerekért a gyerekekért.
 
A cukorbetegség kapcsán is csak ugyanilyen képsorokkal szolgálhatok.Ezzel kelek és fekszem.
 
Mindenkinek szép napot,ha időben hazaérek akkor Diabnagyi hívom a dietetikust a kérdéseivel!Nem felejtettem el és az Egy Csepp Alapítvány-nak is tartozom még a válasszal!
 
Ma temlpmban szerepel M,pont 18 órakor,Az Inzulint 1 órával előbb adja és a vacsi ios előbbre jön,sőt a pótvacsi ideje is és akkor éjjeli mérések,hogy biztos ami biztos.Hosszú lesz így a napom.....éjjelezés...
És akkor merje valaki azt mondani....optimistán!Reggel 5 10 kor kelek,mert dolgoznom is kell.....de optimista vagyok..üzenem mindenkinek!!!!!
Szép napocskát!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése