2013. december 5., csütörtök

Sajtnyi idő

Ez a kezdőkép..tanuljuk az órát ami nem digitális,hanem....ugye normál földi óra....de érdekes az én Sweetmamis órámmal megy már a számolás...mert ugye a ch világban a sajt ehető,nem számolós kategória,szeretjük!!!!Tehát szervesen cukorbetegsarok-téma a sajttal való számolás Sweetmami módra:fél sajtnyi idő,negyed sajtnyi idő és kerek egész sajtnyi idő,sajtcikknyi idő,lehelet vékony sajt-1mp-
Szóval aki azt mondja nem ide való téma,velem gyűlik meg a baja:))))

Ő Samuka.A Facebookos oldalamon követtem végig és most is követem az ő történetét.Beteg hörcsög.Akit a Gazdái etetnek óránként kiskanálból....Szóval az én mindig traumámhoz kapcsolódóan hatalmas erőt ad nekem,hogy akár ez a hörcsög is gyógyul...a gondoskodás,a szeretet által.És fűtöttek neki a hidegebb napokon és hihetetlen odaadással voltak Iránta.
Ja,egy Hörcsögről beszélünk!!!A férj akkor ment haza a munkából ha váltani kellett a Feleséget.Hogy mindig legyen Mellette valaki!
Nekem Ő is egy aranyos Példaképem,mert gyógyul és élni akar!Pedig..piciny,alig van orvosság neki és szinte az emberi szeretet marad neki ami átsegíti a nehézségeken.
Szóval nehézségek:ma is volt éppen sajtnyi idő beosztás....
Reggel 5 10 kor kelek,az egyik gyerek azonnali reggelit kívánt mert alacsony cukorral ébredt....:)Ja és kosármeccs a suliban 7 től,tehát sos gyorsaság mosdóban,a másik gyereket én vittem suliba munkaidő előtt,azaz háromnegyed 7 nyi sajtidőben:)Ledolgoztam az időmet,mondanom sem kell,hogy mai napon tempós időbeosztást igényelt a napom 3 korcsoportnyi gyerekkel,részmunkaidősen itt is -ott is.Nagyon elfáradtam minden 6 és fél órám percét kitöltöttem!!!
Munka után haza egy kávéra:)-Mikuláskészülés titokszekrénybe belestem és tettem a dolgom...
Fél 4 sajtnyi időben háziorvos Inzulin iratás,onnan egész sajtnyi időre a gyerekekért,azaz 4-re.Onnan haza táska le és irány táncórára a kisebbikkel,onnan vissza az orvoshoz mert nem stimmelt a közgyógy szám!!!!Onnan gyógyszertár,receptekkel,ott fél óra mert a rendeletek..az Inzulinkiadásról...szöszözés....Onnan gyorsan haza mert M bundás kenyeret rendelt vacsira és fél órám maradt minderre,4 dolog számolással-kenyér,ketchup,majonéz és f.hagyma-tea....kész onnan vissza P-ért a táncra,és még haza mert telefonálnom kell a hétvége kapcsán,határidős munkával kapcsolatban.Tehát..ma..elfáradtam.
Az Adventi kívánság papírusz tekercsben társasozás volt és 15 perc itthoni közös edzés,nos ez tolódik-tolódott,nem fért bele a napi teendők megvalósítható dolgai közé..időhiány miatt.

Ma sem mérek éjjeli vércukrot,ma nem leszek rá képes!
Kiegészítve Mg-mal és C vitaminnal.A tea gőzölgése de jóóó a képen:)

Jó éjt mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése