2013. december 15., vasárnap

Vendégek

A színes rész a ch-számolt...

Sült krumpli miatt hadakoztunk M-nal,csak fele adagot kapta a kértnek...inkább az áfonyaszószt kell enni!!Majonézes kukoricasaláta volt 15 ch-ra.Sült hús és Ikeás húsgolyó,nem emeli a vércukrot.A teszten átment!!!Majonézes franciasalátát nem evett,így megkímélt a számolástól,vagy 6 összetevője van:)


Ez egy "beteg"vendégem tányérja,éppen hasfájósan,de megtisztelt azért...Legyen medvetalp étek:)Áfonyaszósz,én csináltam!!!És Ikeás húsgolyó

Azért ez a reklám helye:)

Ajándékozás is volt...

...

S elmentek a vendégek...
 
Kimagasló vércukor eredmények nem voltak.Csak pótvacsi nem volt 10-es fölötti cukor miatt:((((
 
Meredek egy terülj-terülj asztalkám előtt ülni ahol kiszámolt ételed van....
Még tanulni kell...nekem is.....
Mozgásmentes napon nem is csoda a magasabb cukor!
 
Szép napocskát Mindenkinek!!!

6 megjegyzés:

  1. Írtam egy megjegyzést a múltkor a mézeskalács poszthoz. Most azt kérdezem: nálatok is megkeményedett a mézes? Pedig én még 5 dkg margarint is tettem bele. Mennyivel számoltad a diabmézet? Ugyanaz a dilemmám, mint a múltkor: a cukoralkohol.

    VálaszTörlés
  2. Üdvözletem!Igen,elég kemény maradt.Számunkra ez nem nagy gond:)És a diabmézet az üvegen feltüntetett értékkel számoltam!Bizony ez cukoralkohol!!!Viszont nem emelt vércukrot.Teszteltük egy db-nál és mértünk.Nem emelt vércukrot.Persze itt is a szigorú mérték szab határt!!!Már az illat miatt,a tevékenység miatt és a formák miatt is sütni kell mézeskalácsot.Véleményem az,többet ártok ha ezt is eltiltom,mintha mértékkel de lecsúszik a cukoralkoholból.Gyerek esetében ezt mindenképpen fenntartom!A Margarin elhagyható..az is csak műanyag...Sajnos itt a diab-étkeztetésben minden minden kárára mehet.(...)

    VálaszTörlés
  3. Sem a cukoralkohollal, sem a mézessel nincs bajom. Egyébként nálunk is bevált, én is mértem utána, rendben volt.
    A gondom a cukoralkohol számolásával van/volt. Eritritol 0 ? Most úgy számoltuk...De a mérték nagyon kicsi volt (1 mézes), Mi van a a diab mézzel? Ez van ráírva: szénhidrát 72, ebből fruktóz 12, cukoralkohol 60. Mit számoljak, 12-őt, vagy 72-őt? Arról most nem is beszélve, hogy a kanálnyi mennyiség mérése elég nehéz. :-)
    Ugyanakkor azt gondolom, hogy a cukoralkohol mégis természetes, talán jobb, mint a mesterséges édesítők. Ezért szeretnék pontosan tisztában lenni a számolás mikéntjével, és igazából a dietetikus válasza sem volt egyértelmű, mintha a szakemberek sem döntötték volna el, hogy hová álljanak?
    A több fajta is gondot okoz. A Xilit is cukoralkohol, de magasabb a GI-je, valószínűleg más. Milyen arányban áll egymással az Eritrit és a nyírfacukor? Lehet, hogy ezek kis akadékoskodásnak tűnnek, de számomra éppen azért probléma, mert szeretném a legkevesebb kockázatnak kitenni az ovis unokámat. Aki strammul, fegyelmezetten viselkedik, de gyerek, úgy, hogy én is mindenféle kísérleteket végzek, hogy legyen nasi is, meg az értékek is rendben legyenek.

    VálaszTörlés
  4. Ja, és még mindig nem tudom, hogy a Norbi Zéró cukra, ami eritrit alapú miért négyszer édesebb, mint a cukor, amikor az eritritol édessége 60-70%-a a cukornak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utánaérdeklődök a "dietetikusomnál"!!!Blogbejegyzés lesz Diabnagyi címkével-hamarosan!!!!

      Törlés
    2. Köszönöm!

      Törlés