2013. december 27., péntek

Esti team munka

Ez a kép ugye...nézegetem,előző blogbejegyzésekben már említettem...a rákos kisfiú gyógyulása...
Este a bal oldali arcot láttam a fiamban...Bizony nem tudtam mi a fene legyen...toporgás,aggódás,jaj mi a fene lesz???????

Csak kúszott fel az érték...csak ment fel minden ellenére...
8.3-mal ébredt de innentől kezdve megállíthatatlan értékek..
és napok óta igen magas volt a vc,de aránylag stagnált.Mozgás ellenére is,mert volt kosárlabdázni is,sétálni is!!!

Esti mérés:21 óra,már oly szinten 20 fölötti..
Most mi legyen?Be kell adni az éjszakai Inzulint,de u8gye emeljük az adagot?Igen ez lesz a jó,de mennyivel?
Beszéltem a kórházzal,ügyeletes orvos van csak....sebaj,felajánlja,hogy majd ő beszél L A.dr.nővel.10 perc után sikerül megint vonalat kapnom...és az üzenet az:L A dr.nő várja az Anya hívását!!Ünnepek,ugye nem zavarog az ember,de megbeszéltük,hogy a telefonszám alapján nem lesz olyan,hogy nem veszi fel a dr.nő a telefont:))))))))

Higgadtan,nagyon nyugodtan célirányos kérdésekkel elvezetett a dr.nő az okozóhoz.Valószínű az Inzulin megbuggyant a Penben,mivel a nappali Inzulin kevés egység-még-így nem szabad megvárni amig fullra kiürül.Ugye itt megjegyzem a heim pálos Inzulinoktatást!Egy szó sem esett erről a verzióról.A laikus ember meg....csak tapogatózik!!!!
Megígérem itt és most,hogy amint lehetőségem lesz rá segíteni fogom azokat a szülőket akik friss diabeteses gyerekkel kikerülnek a kórházból!!!!Kérdésekkel-válaszaimmal,tanácsokkal,az élet praktikáival.Annyi rutint szerzek a mindennapokban,kutya kötelességem segíteni!!!!!!!!!

Éjjeleztem,Csúszott az esti inzulin beadás fél órát a telefonok miatt.
Így 00 30 kor és 03 30 kor mértem,már 14.8 volt a kezdésnél és a csúcshatásnál 12,8.Nyugtáztam,valamit tettünk,2 vel növeltük meg a Humulin N-et.Bár ez csakis korrekciókor..mert ez amúgy rendben volt.

Reggelre 10.8.
Ugye 20 fölött a nem mozgás és a nyugalom az ami kell.
Én a nem mozgást nem tudom ilyenkor betartani mert mint a mérgezett egér járkálok és a gyomorideg az...ami végez velem egyszer.

És bizony azoknak a környezetemben élő embereknek akik azt mondják:áá ezzel együtt lehet élni és nem halálos betegség csak üzenem,bizony veszélyes üzemmód.Állandó készenlét,állandó kontroll és állandó jó döntés és egy összehangolt orvosi team...csak erről szól és amúgy minden más ugyanaz mint másnak az ÉLET.

Mindeközben édesdeden P aludt,nyitott ajtónál....és reggel nem értette mi a sürgés-forgás:)
Cukikám azt mondta Ő vega lesz,mire elakadt a szavam....mi van?????Nem eszik gyümölcsöt,nem eszik zöldséget és amúgy is alig egyebet és még vega is lesz????????
Atyagatya!!!!Hát Ő P,a királylány...

Következő címkékben írok a csak segíteni akartam közeli rokonok,ismerősök hozzáállásáról:)

Jó vércukrot Mindenkinek!
Üdv:Sweetmami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése