2013. december 20., péntek

karácsonyváró stressz

Tegnap kaptam,a munkahelyemen-gyerekmunka,ovisom-,hatalmas munka van benne,matrica-díszek,égők....Azt hiszem erről szól a karácsony,nem minden egyébről...
Hatalmas tömeg és minden egyéb a tegnapi Tescoban,nem tudtam bemenni,fóbiám lett talán...képtelen voltam bemenni.Minden mellékes dolgot elintéztem,de nem vásároltam.Majd ma,de nem várható kisebb tömeg,így nem plázai boltba megyek...ch meg kell.Na ilyenkor is mi van???Ch meg kell,sőt,az ünnepekben az ebédeket is én főzöm,alapanyagbeszerzés.......még vár rám feladat!

Már a munkahelyi sütim kész,lényegében egészségesebb bárki sütijénél...alapanyag ugyanaz,mintha M is kapná,de tegnap este már nem számoltam ch-ra nézve.Nagyjából 7 ch/db,mert ugye ránézésre is megy már.
Aztán kinek ízlik,kinek nem lesz elég cukros....eldönthető ki melyik tálcáról veszi le azt amit megeszik.Mert mindenki az amit megeszik,ezt idéztem,így "...",mert nővérem blogjából való az idézet.Szerzői jogok ugyebár:)))))

És F.R.kedves ismerősöm is írta,hogy lényegében nem betegség kapcsán de életmódváltás miatt a saját lámnyai is dobozolnak...így azt hiszem van ebben a mondásban valami!!!!Köszönöm R a kedves sorokat!!!!!
Smile-köszönet!
 
Ma ajándékozok.Ebben a kapkodásban amit képviselek...már..nem tudom sikerül e az ajándékozás,mármint személyreszólót kellett,de olyat húztam akit nem ismerek,új dolgozó...
Erre jó a face oldal.
Leszedtem a lánya rajz fotóját az oldalról pen drive-ra.Vettem hozzá az Ikeában 2 oldalas fotókeret tartót és beletettem előhivatva a fotót.Szervezést igénylet de nagyon egyedi lett.És a gyertya mellé....ami illatos....
De tudom az ajándékutalvány lesz az én erős oldalam a közel és távoljövőben.Egyszerű,nem kritizálható és praktikus.
De ha formában leszek akár ilyen személyreszóló aji is szóbajöhet.
 
Ma dietetikus telefon így ünnepek és vásárlás előtt és az ígért 2 feladatom Diabnagyinak és az Egy Csepp Alapítványnak...de mivel megint menni kell,így délutánra tolódik.Az egyik kolléganőm karácsonyra magából kért kettőt...Szerintem elkérem a szérumot,no nem azért,hogy egómat növeljem,hanem,hogy 2 kézzel több legyen,2 lábbal és bírja szusszal.....
 
Szép karácsonyváró napot!

1 megjegyzés:

  1. Az enyém igazán ráérős, nem érdemes a karácsony előtti feszített időkeretet erre fordítani! Inkább csak hangosan gondolkodtam, kerestem, találtam is egy elég jó összefoglalót.Majd nyugalmasabb időben visszatérünk rá! Addig is, szép várakozást, áldott ünnepet!

    VálaszTörlés