2013. december 11., szerda

Összegzés

Már teljesült a lakás funcióváltása is.A fényképek válogatáson,nekem is lesz egy hasonló falam,sweet előtti és sweet utáni időszakból.Rajtam látszik mindez,a tavalyi Mikulásos fotó is mutatja.Hát,energiavámpír egy ilyen életreszóló betegség,egy állandó odafigyelés,állandó kontroll.
Ugye alig írok,mert abban a fázisban amiben vagyok..nem lehet és nem is tudok!!!

A dietetikusom-továbbiakban E- nagyon érthetően elmondta nekem és valósághűen mi is ez a már életreszóló állapot!Ő 31 éves,18 éve végigkíséri a mindennapjait!
Újra tudatosodott bennem,nincsenek varázsszerek,nincsenek gombák,nincs semmi ami ezen könnyit!!!!!Megértettem!Nagyon hálás vagyok E-nek,ezáltal H-nak is a rokonomnak,hogy összehozott egy olyan emberrel aki hiteles és a jobbkezem lehet sweet-ügyben.Az orvosunk jó!!L.A.azt hiszem egyelőre bevált ha lehet így mondani:)
Mert egyetlen hipó volt de szerintem egy túlhajszolt edzés után nem lehet csodálkozni!!!
A dietetikus bármikor rendelkezésre áll,telefonon!A doktornő is emailen vagy telefonon,de a kórházban is érti a dolgát!

Én már néha ránézésre számolok,alakul a dolog!Fél év telt el.....
Borzasztó sokat tanultam/tunk az élettől.Mindenki!
Remélem erőre kapok és minden rendben lesz....

M jól van!Még kombózgatja a Mikulásait a kenyér helyett,még lesi mikor lesz édesség a napi csomagocskákban,de dícséret Neki,nagyon fegyelmezett!!!!Csinálja a dolgát,profi!Remélem segítheti majd a sorstársait és átadhatja a zt a tudást amit keservesen szerzett és a lelke egészen nyugis-láthatólag-vannak tervei,jól tanul és az edzéseket semmiért nem cserélné be.S-G.néninek egy hatalmas köszönet!Pénteken Mikulás-party lesz az edzésen,megyek sőt M apukája is,úgyhogy most boldog lesz!Már elkészült a diab-kókuszgolyó,6.75 ch-val,a fiúk örömére és még tervezek valami ropi-félét,akkor a vacsiba beépíthető pont a party-nasi is:)
Na ezért kell előre tervezni!

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése