2013. december 19., csütörtök

Karácsonyi suliműsor Inzulinra nézve:)

Az iskolai karácsony.
Persze P nál fél 5 kor,M-nál 6-kor,szinte nekem kedvezve,hogy mindenhol ott lehessek.Tavaly a munkahelyemen is karácsony volt és nem lehettem ott a sulikarácsonyon.Az idei év nekem kedvezett!
Barkácsolásos este a 2.a-ban,szerintem nagyon jó ötlet volt.Együtt a gyerekkel barkácsolni....szerintem kellenek ezek a pillanatok!A sütim elfogyott,cukormentes,azt hiszem boldog lehettem.
 
M nál pont a 18 órás kezdés és az Inzulinadás megint ugye.Hát előbb adta 5 perccel.A vacsiját vittem.Kivételesen fehér zsömlét kedvelt szalámijával és ízletes sajttal és mérve a tejet.
Fél 7 kor már ehetett.A műsor alatt mandarin-alma kínálás volt és mandulás kifli-cukros-csak 2 mandarint evett!
 
Nem volt gond,pótvacsi is sima ügy volt.A fagyasztóból Nagyi sütije,8.75 ch/db.Igen,már ő is süt.Valószínű tutira jól számol,mert vc emelkedés nincs a sütitől!Köszi Nagyi!!
 
Na persze volt egy beevős délután a Stollenből.
Nehéz egyedül otthon,mert nincs kontroll,azaz én aki üvölt ha vészhelyzet áll elő!
Bizony 2 szelet Stollen közel 20-as cukrot eredményezett!
Nos ilyenkor a kóma felé lenni egyedül....
Óvaintettem minden bestia gondolattól!Mert következménye van minden egyes grammnak.
A Stollen elvileg mindenmentes,azaz hozzáadott cukor nincs benne,de aszalt dolgok igen és mazsola is.Nos ezáltal már egy cukorbeteg...mérlegelje az ízt-kell e neki.Vagy egy fél üveg mandula aroma???????????
Jaj karácsony..lesznek még itt bajok......
 
Szép napocskát Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem jött be a stollen. Csak 5 g mandula aroma van benne. De legközelebb elkészítem aszalványok nélkül, vagy viszek másfajtát.

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond,már szerintem ch fölötti volt-mert én nem számoltam neki aznapra stollent!!!-és ez az amit bevallott.Ki tudja mi volt még ch-nak mellette???????

    VálaszTörlés