2013. december 24., kedd

Karácsony-2.

Kakukktojás Törpilla:)

 Kakukktojás Maci:)-
Nálunk ez így megy....A Betlehem is mindig bővül 1 taggal,tavaly lego-droid,most egy agyag rénszarvas.
Arany...

no komment
 
És akkor mehetek számolni,az ebéd sima ügy,Norbi csiga rendel...ha ezt akar,megsütöttem,kiszámoltam,szerencsére már fagyasztva is kapható 5 db.Így Norbi mindig könnyít rajtam picit,bár anyagilag csúszkálgatok emiatt.
 
A vacsit 10 ch-val megemeltem.-egy egységgel több Inzulint nyom vacsikor!!! azaz 18 órakor.-A sütiket megpróbáltam pótvacsi és uzsi ch-hoz igazítani,így a zabkeksz 7 ch-ja és a kávés-goplyó 6,4 ch-ja elég jó lett,hogy sütizhessen is:)
 
Engedélyezett lesz a zero coca cola és a deit üdítőt teszteljük vc-értékre nézve.
 
Akkor most megyek 5 összetevős vacsit számolok.Persze nem kérdés,mindenki azt eszi amit M,csak arányaiban plusz,minusz,de mi csajok nem lépjük túl soha az ő 50-60 ch-ját!!!
 
Folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése