2013. december 21., szombat

Ünnepi vásárlás

Még nem késő:)....

Ma végülis pláza-bevásárlás....
2 órás...
2 gyerekkel...
Túléltem.2x volt rohamom,ha azt nézzük,de igazán kötött volt a lista szerint menni és tuti 1 hetes menüsor alapján írtuk össze a listát az adott boltra nézve,ajándékokkal kiegészítve.Ez utóbbiak ott derültek csak ki!
A napi jó cselekedet is megvolt sorbanállás közben,amit nagyon köszöntek:)Így van ez rendjén.

Végülis karácsonykor fagyizunk.Erre esett a választás.Süti nem lesz...eltérünk a hagyománytól!Amúgy nálunk a mindennapokban van süti,igazán nem fog hiányozni,mert már 2 recept is vár.....kipróbálásra,de nem karácsony napján.

Mediterrán szakácskönyvet is bújok közben.már-már diseign-os is legyen az étel ha már ünnepi lakoma:)

Van aggodalmam:holnap Malév-Kosár -Gála.Pizza zárással.
M 2 szeletben állapdott meg,és ez lenne az ebéd 60 ch-ra nézve.
Persze viszek némi kenyeret,mert ha nem érkezik meg a pizza....
Belementem,de figyelőállásra felkészülni.Mit okozhat ez a pizza???
Lesz meccs is tehát ch-égetés is.
Este zabos-túrógombóc a listán,fahéjas-eritritolos cukorral,kevés tejföllel.

A dietetikust hívtam,de még majd ünnepek között beszélünk,akadt még megválaszolatlan kérdés....Az Egy Csepp Figyelem Alapítvány Szerkesztője megkeresett,hogy kellene a dietetikusom,mert égető szükség lenne gyerekdiabetológusra!
Hát ott segítek ahol tudok,a kapcsolatot összehoztam....

P jelezte,hogy uborkasalátát szeretne kóstolni.Azt hiszem ennek a kérésnek eleget kell tegyek......ilyen még nem volt!!!(A Tescoban igen komoly sérelem érte,hogy a heti nagybevásárláskor kikértem több dologban M véleményét,hogy milyen arányban legyen a krumpli,rízs,tészta....érezhetően dúlt-fúlt P,hogy M-t jobban szeretem)Nincs más bajom..még ez is.
És mikor látta,hogy az ő kis dobozában is van kedvelt étel,amit csak neki beszereztem...hát belátta,nem lehet olyan nagy a külömbség.

A munkahelyi karácsonyon megállapítottam,hogy valóban:mindenki az amit megeszik.A mérték pedig nem elhanyagolható.
Remélem sikerül itthon is valami mértékletes de ötletes dolgokkal előállnom.Minden nap főzés...hát nem éppen lesz pihenés...

Hamarosan ünnep lesz,a 10000.oldalmegjelenítés...Azt hiszem masnival átkötött ajándék lenne nekem:)

Szép estét Mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése