2013. december 10., kedd

Mikulás-beszámoló


Nos,egy 3D-s aji:)

 

Ez lett a háttérkép..az egyik adventi zsákocska papírtekercsében ez volt...elkészült!

 

Még tavalyi,de a Mikulás az idén is előkerült a dobozból:)
 
Sikerült beszélnem a dietetikussal...egy neves budapesti kórház dietetikusa:)Hétfőn telefonbeszélgetés kapcsán egyeztetünk kérdés-választ...tökéletes felajánlás,mert nem éppen megoldható nekem egész Budapesten való utazgatás.Azaz házhoz jött a dietetikusom:)
Ez a cukorbetegsarok téma mindig külön címkét fog kapni,szerintem havi szinten egyeztetünk és szükség szerint.Hátha másnak is segítség lehet.
A dietetikus maga is cukorbeteg!!!!Azt hiszem a hitelesség ebben az esetben csak előny!!!!
Megköszönni ezt nem nagyon lehet,talán felfogható egy hatalmas adománynak,ami csak úgy jön/jött és elfogadom.
 
Már egy másik napon folytatom ezt a bejegyzést...kissé lemerültem..azaz alig talpraállós lettem.De összeszedtem magam,Már jobban vagyok!!!!
 
Közben persze ugyanúgy ment a ch számolás és minden sweet-téma,sőt a Mikulás minden nyalánksága még csapódott a témához:)))))
 
Túléltük az első Télapó várást!!M az összes lábbelijét kitette,valahogy célzottan a Télapónak,hogy úgyis úgy ráér:)))))
 
P aranyos volt Update Mikulást kért,nem is ette volna meg a normál Mikiket:)))
 
Aranyosak voltak,na persze reggel Télapó comb,felkar,de mondhatom,egy egész koponya és törzs is a reggeliző tányérra került,kiszámolta M remekül és annyi kenyeret levett.Hát ezt nem fotóztam!!!!!
De lett fotó a napokban is:
Csizmás..

Stixes doboz-vár

Fifa...és fifa

részlet a 6-ából:)

Efy kurkumás ebéd 60 ch,ugye a minimális krumpli:)
 
Sikerült beszélnem a dietetikussal.Egy végtelen energikus és nagyon kedves hölgy személyében.Telefonon beszéltünk másfél órát.Sok hasznos dolgot kérdeztem meg az edzéssel kapcsolatban.és véletlen vagy nem de ő is 13 évesen lett cukorbeteg és kosarazott.Tehát mindent tud ami most M-nak fontos lehet!!!
Következő konzultáció kb egy hét múlva,vagy ha lesz kérdésem,csak megcsörgetem és egyeztetünk időpontot és hív.Ő hív!!!!!
Végtelen hálás vagyok és nagyon-nagyon nagy köszönet a rokonomnak aki ajánlotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Megfizethetetlen segítség!!!!
Smile köszönet a segítségért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nagyjából ez is ad energiát a mindennapokhoz,most nagyon elgyengültem ebbe az egészbe.Szerencsére jó cukorértékek vannak,szerencsére M megnyugodott picit.naná focibajnokságra megy 30-án Sportcsarnokosra....készül nagyon,naná én is megyek és asszisztálom a vércukrot.
Hétvégén vendégek jönnek,feladat adott,+ 4 fő.M nak külön számolós menü és a vendégek közül 1 aki szintén ch-számoló de nem betegség miatt,hanem életforma miatt és egy válogatós vendég is jön.Nos ki kell találjam a menüt.Ja és a fényevő lányom P....De megleszek...7 főre....nem foghat ki rajtam!És azt szeretem,hogy időben szólnak,így nem lehet gond!!!

Szép estét mindenkinek!

Ui:Igen nem vesztem el,de vannak időszakok mikor végtelen gyenge vagyok...nem tudok írni.....de igyekszem és már jobb picit...sokat írtam!
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Mire jó a tesztcsík doboza..?:-)
    Itt (váruraknak) ádventi kalendárium:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=560356507371846&set=a.560356474038516.1073741825.100001925054838&type=1&theater

    VálaszTörlés