2013. december 24., kedd

Karácsony-3.

Elérkezett a nap...azért nem ilyen pompázatos verzióban,de ezzel a képpel szeretnék távol élő rokonaimnak,ismerőseimnek Boldog Karácsonyt kívánni!
És akkor lássuk csak a valóságot:
A Havannán ilyen a karácsonn,első cukormentes kari..
:)






 

 

Ilyen lett...

Yoda is jött

Tesók..

X.Box

valami biztos rózsaszín...

 

:)

 


 


Azért eljött a pillanat...

Anya,ne nézz ki úgy mint egy szalvéta-mondta Petra.Hát,nehéz volt,de az örök fekete lett..

 

Pikk-pakk kész volt

Isteni!!

Nálunk mindig van címke

Havannai karácsony

a hosszú egybe répa M-é.Így számoltam ki a tésztával a levest.

P 3x evett levest!!!

Norbi tészta,...

Nem karácsonyi menü,nem jó a sült krumpli se ch-ra nézve,de!!!Ezt kérte,én ezt főztem.:)

A fagyi:)Finom!

Ünnep van:)

Legozik és kitartó!

Jaj csodaszép lett

Yoda nagyon aktív volt-répát vacsizott!!!

X box..

csakis zöld..mindig...mindenütt

Nagyon örül.
 
14.6-os vc.Én kevésbé örülök 21 órakor.
Apa ajándéka még bónusz mákos beigli volt,holnapra számolok neki belőle.
Vebdégségbe mennek,Apánál ebéd.Így némi készülődés előzte meg,összehangoltuk az ebédet,segítettem a sajtos pogi receptben kiszámolni a dolgokat és tésztasaláta lesz amit visz még köretnek a hús mellé.Holnap süti is számolva lesz.A fehér golyó Isteni:zabpehely,kókusz,Eritritol és túró.
Alig ch-s,de fehérjebomba!!!
 
Azért lement.Nem igazán akartam a karácsonyt...de szép lett a díszlet.Mostanában nem kaptam pozitív megerősítést a munkáimra....de úgy érzem azért az én sütijeim és a karácsonyi díszlet is megállja a helyét.Itt biztosan.
 
Szép estét,holnapra mértékletességet,elég a cukorból!!!!Légysziiii!
Üdvözlettel:Sweetmami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése