2013. december 22., vasárnap

Narancsos-mentás-zabkeksz

Már nem sikerült egy muffin.Kidobtam.Jól indul a karácsony:)
De mostam 2 adagot levezetésképpen és kitaláltam valamit...hát íme:
Sorakoznak,mint a katonák

alapanyag kiegészítés

már megsülve

a narancs is finom lett,pikáns
Nekem minden papíron számok vannak,így itt sem titkolom,már aláírásom is ch-hoz hasonlít..

Ez meg már a vacsi.A kosáron kapott pizza...hm....16 os cukrot eredményezett!!!!!!!
Nem ér ennyit az egész szerintem!!!!!!!Én mondtam!De már néha szavam sincs.Estére azért 8-as vc értékkel mehetett a zabos túrógombóc.Éppen hazaértem egy könyvkölcsönzést megejtettem,de el kellett menni érte...szóval hazaértem és máris álltam a tűzhely mellé.Ez a gombóc nagyon laktató és hamar készen van!3 gombóc és 1/3-ad.egy gombóc 15 ch.
 
P ebből 1 gombócot képes megenni.Összesen 7 gombócot formázok és hárman simán megvacsizunk belőle:)
 
A zabkeksz finom lett!Én dupla adagot készítettem.Egy db keksz 7 ch kereken.
 
-megyek és eszem is egyet:)

2 megjegyzés:

  1. Hidd el, pont annyira nehéz M-nek, mint neked. Vagyis nem, neki nehezebb. Tudom, mi is végig csináltuk... Én sírtam, hogy nem lehet, anya sírt, mert nem lehet. Lehet, hogy a pizza 16-os cukrot eredményezett, és nyilván ez NEM jó, de az sem jó, ha ő mindig "mást" eszik, így kívülállónak érezheti magát, és csak sóvárog. Csináljatok házi készítésű pizzát, fagyasztóba be. szeletenként, ha ilyen alkalom van, viszi a sajátját, így mégis mást eszik, de ugyanazt. Néha sajnos engedni kell ennyinek, normál kereteken belül... Tudom, hogy erőn felül számolsz, dobozolsz, de tudod, érték a mérték. Remélem, tudod, hogy jóindulatból írtam!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon édi vagy!Hát persze,hogy tudom a jóindulatot.Tudom ám én,hogy mit kéne tenni,de biztos majd lazább leszek én is.A pizzára még ki kell találnom valamit..mert szereti.Ha több időm lesz kísérletezek.A Diet abc-ben van kész pizza,bár nem cukorbetegeknek kimondottan de egyszer már vettünk.1/4 db jutott egy étkezésre néha.Nem emelt cukrot,szerintem egyelőre marad ez a verzó.Köszönöm,hogy írtál!!!A te sütid-sajtos-is finom lehet:)))))

      Törlés