2013. december 23., hétfő

Karácsonyi kiállítás-műsor-Kolibri

Tánc-balett,éppen szarvas:)

 Chaplinnel aranyérem:)-csapatban!
embléma

Chaplinkék

Karácsony van...

...Kolibrisek-részlet

Boldogság!

Ez pedig már hazafelé,átöltözés helyett.
 
Hogy mi történt?P ügyes volt,mi több:fantasztikus-szerintem:)Mindig elfogult vagyok.
 
M 18 óra előtt pár perccel adta az Inzulint.Itt ismertük a helyet,kiszámítható volt minden.
A műsor végéről K.nénit kérdeztem,ő szervezte,tehát tudhatta és úgy is lett,fél órás volt maga a műsor,így 18 35 perckor ehette az 50 ch-t,rozskifli volt és diab.szörp.
 
Büfé asztal.P nem tágított.Én pogácsásnál vett sütit vittem,mert nem készültem-valahogy kiment a fejemből???
Hazaugrottam tálcáért és P által kedveltebb sós sütiket vittünk.
M nem evett,nagyon megdícsértem,P-et fotózta fánkkal is.Úgyhogy önuralomból jeles.
De mégis 14 es cukor lett 20 órakor.
Sajnos.
 
Pótvacsinak annyi.
 
Igazán már tudjuk az okot,a mozgásmentes napokon felkúszik a vc a diéta mellett is ha betartja akkor is...
Ki kell találni rendszeres edzést itthonra.Végülis adott:
fitness sarok.Ez lesz a megoldás amíg nincs jó idő a sétákhoz...
 
Holnap karácsony....
Igazán a fagyi az amit vár már a menüből.Norbi fagyit engedélyeztünk venni....karácsony van:)címszóval.
M és P apukája sokmindenben besegített az utóbbi napokban,talán a haladás meglátszik...
 
A vacsi környéki vc-ra leszek kíváncsi az esti mérésnél....első diab-karácsony...hogy holnapra is legyen miért blogot írnom:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése