2013. december 3., kedd

Ünnepi készülődés-első fejezet


Mikulás járt nálunk,a szembesülés pillanata...
 
Mikulás-várás-póz

 
 
 
 
 

M születése után nemsokkal!



sárga öves karate vizsgán...
 
Kenny G husky-nk lábnyoma,soha vissza nem térő pillanat és sok-sok fotó még...na én ezért fotózom!És már lassan elkészül az az album ahol a legjobb fotók vannak,ha már ez a hobbija az embernek:)
 
A mézesünk 4.2 ch/db,a kekszes sütink 5-8 ch/db általában a keksz mennyiségétől függ,de újabb adag vár megint rám,mert hát....mindenkinek ízlik.
Így az ünnepekre való süti ráhangolódás diabosan is azt hiszem megállja majd a helyét.
Norbi-Update-süteményeskönyve is felcsigázott,a napokban jelent meg.Igen-igen Sweetmami konyhájába remek lenne!:)
 
Olyan szinten fáradt vagyok,hogy képtelen voltam éjjel vércukrot mérni,pedig kéne legalább 2 hetente 1-1 éjjeli és 3 órás mérés.Képtelen vagyok rá,hogy éjjelezzem.Ilyenkor mi a teendő?M nem ébred fel,alszik.Ilyenkor kimarad ez a fázis.Nincs hipózás egyáltalán,sport sok van,és igen a hétvégi kissé mozgásszegényebb napok után máris rendesebb a vércukor érték,a mozgás minden alapja.Hálás vagyok S G.edzőnek nagyon,az Iskolaigazgatónak és a testnevelő tanárnőnek!!!!Nagyon segítik,hogy M jól legyen!!!!
Boldogság!
 
Ajándéknak M persze Update dolgot vett,mert a karácsonyi ajándékozáson az osztályfőnökét húzta.Mi mást is vehetett volna,mint Norbi új csokiját és egy gyönyörű illatmécsest!
És itt megjegyzem M lett az első a suliban aki az adventi cukros csokiablakot kinyithatta!Nos,felajánlotta a csokit.Nagyon jól oldotta meg!!Amúgy a tanárnőnél van diabetikus csoki a fiókban ezen alkalmakra!De legalább elsőre túl lett a dolgon,nem agonizál ezen mikor kerül rá a sor.A mázlista!
Az iskolai Mikulás csomagot el kellett áruljam neki,mert komolyan szorongott mi lesz most...elmondtam neki,Update lesz,nyugodtan menjen suliba...Így sima ügy lett a 6-a is.Mindent előre kell szervezni,tervezni!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése