2013. szeptember 12., csütörtök

éjjeli mérés

Van az úgy,hogy őrzöm a Holdat....Átvitt értelemben persze,de nem volt rózsás a mai vércukor érték...2 hypo is,az egyik ebéd után!!!!A másik délután...A doktornővel is beszéltem,de ennek ellenére még este is éppen 4-es az érték...Így éjjel mérek egyet,ezért vagyok fent...Most Inzulint csökkentünk délben,ebben maradtunk a doktornővel...és még a szénhidrát mennyiségét nem piszkáljuk.Igazán ez mindig ott és akkor derül ki....de ennyi alacsony értéket!!!

Fura,hogy az orvostól az a tanács ha én úgy érzem vegyek le egy egységet az Inzulinból....Ez olyan mint a bőrgyógyászat,kísérletezés,minden nap más az érték,minden nap más és így standard állapot nincsen.

Szépen 4megtervezve a hétvége,de a pihenés az nem szerepel..igazán mondom a héten csak a fodrásznál ültem tartósan,de ott sem tudtam megmaradni,meg is kérdezték miért nem ülök le??Ha belegondolok kár lefeküdni.

Holnapra:reggeli:kakaó,slim kenyér,Varga gomba és felvágott,márkázott vaj
Tízórai,nektarin és barack 10-10 ch
Ebéd:sulis menzai 60 ch
Uzsonna:Norbi jogi,5 ch és 10 ch keksz
Vacsi az a buszon lesz edzésről hazafelé,1 Túró Rudi,2 dl 100%-os üdítő és 25 ch kenyér,bele 0 ch-s felvágott,ubi
Pótvacsi:abonett,kefír 15 ch-s

Reggelinél nem iszik így zöld teát,de a napra azt teszek neki melegen.

P tízórai:1 pufi rízs,1 kis szelet sonkás-vajkrémes kenyér,pár keksz,meleg zöld tea Eritrittel.

Éjjeli mérés:4.8..rendben,akkor aludhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése