2013. szeptember 7., szombat

Szemlő-hegyi barlangban

Kirándulj velünk pár percben...egy tervezett,nagyon jól sikerült pár óra képekben..




Boszorkánykonyha tulajdonos sweetmami fan-tag:)

 

Már rámfért!!!

Látszik,hogy kikapcsolódtam a 72 fogammal-1.-.mert fogászatra járok:(((

:)))(....)



 




Tasók

Volt vércukor,figyeltünk!


Kint is élmény volt a jóidő!!

Tesók

:)

A Hídon

:)

Gyönyörűséges..


Kedvenc fotóm

Jó volt nagyon!

Érdekes is..

Igazán élmény

Hm..pedig az agyára mentem a jól vagy?-kérdéseimmel,a zsebemben a kikészített hypós csomag és már levezettem ha rosszul lesz mi lesz a mentés folyamata:)))Néha kész vagyok...


Küldeném a kedves Idegenvezetőnek a barlang-smilet,nagyon jó fej volt-és megtudtuk ő operaénekes,ez csak hobbi neki:))))


a keksz fényevő P-é lett,bajban volt a barlangban..nem volt fény..meg is ette a kekszett a felszínen

Isteni volt a kv.

Nos ők a dobozos evők-és kértem,hogy megmelegítsék a büfében az ebédet..megtették és mindenki nagyon-nagyon kedves volt!Cukorbetegek látogatóhelye tábla kikerülhetne!

Mi a játszón..pedig(csak gyereket ne lássak hétvégén)..és tele volt gyerekkel a látogatóság is és a játszó is,szándékosan retusáltam:)

És ott a hegyen a napelemet látni...barlang után...azért nem vagyok én vakond..jó volt a napfény a csodás barlanglátogatás után!!!
Élmény volt....

Csak ajánlani tudom!
A tiszta levegő felülmúlhatatlan volt,ez megéri a pénzét!Széchenyi kártyámat vettem igénybe,így sweetmami okosan megint családbarát-módon járt el...A kávé volt a költség!

Barlangtúrára fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése