2013. szeptember 1., vasárnap

Példamutatás

Ez a kép még 2007-es.Már akkor megmutattam a felnőtt sem feltétlen a komoly,komor ki ha én nem....Szerintem jó példával minden eredményes lehet.Ma is vallom,együtt...és utánozva tanul a gyerek.És ez a főzés is...Én 20 évesen még nem tudtam főzni,14 évesen kollégiumban éltem,utána albérletben.Nem volt lehetőségem megtanulni.A kollégioumban tanultam meg kinyitni a konzervet....Ezt nem szeretném az én gyerekeimnél....Igenis főzzenek,tudják mit esznek és kellőképpen legyen egy ízlésvilág amire beállnak akár a fűszerekkel vagy a tálalás kapcsán.Erre nagyon jó lesz nekem a magánovis látogatás ahová szeretettel várnak.Beszámoló később...
 
Amikor kórházba kerültem tavaly a fülemmel....nem éppen kellemes szituációban,de az ovis gyerekeim gondoltak rám és rajzokkal leptek meg.Szerintem csempészve.de ők is gasztro-tanfolyamon mennek keresztül általam.Mindenképpen szivárog belőlem most ez az irány..és ambició-függő a dolog.

A sok szép rajzért jár nekik az ami akaratlanul is beépül az életükbe...
Ilyen a dobozolás...,ez pl 20 ch gyümölcs,egy tízórai

Mai ebéd 60 ch

Ezt a gyerekeimtől kaptam..

Iskolakezdésre készítettünk ceruzatartót,mindenki.Mondjuk ennyi volt a ráhangolódás.

:)

:)

Az asztalon rendetlenség nem lehet,legalábbis sulikezdéskor..

Rend a lelke mindennek.
 

Igazán minden rendben van.Ételek készen a hűtőben.Holnap vacsiig minden kiszámolva.Tanárnak pár oldalas eligazítás a betegségről-ő kérte.
Tesire ch pótlás és minden ami kell.
Ebéd rendelve....menzán lesz.
Igazán nem is tudom miért aggódom.De azért más ez a helyzet.
Nem én megyek a gyerekekért,fogászatra van időpontom,lehet ez is zavar,csak este lesz megint módom "felügyelni".

Mindenkinek jó iskolakezdést!!!
Becsengetnek...

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése