2013. szeptember 23., hétfő

kórház

Hogy jó-e kórházban lenni????Erre a kérdésre szerintem nem én fogok válaszolni...Inkább tesztelem a kórházakat..és elmondhatok ezt-azt...Tapasztalatokat,magyarországi viszonyokat,élethelyzeteket,körülményeket....adható és meg nem adott dolgokat....De inkább talán csak megjegyzek ,mint kifejtek.Anyaként jobb törekedni a gyors,és megoldhatóbb variációkra....átsegíteni,önfeláldozni,megérezni és cselekedni és döntést hozni!Nincs az az orvos,aki az anyai szívnél előrébb való!Nyomdokában lehet...de csak lépéshosszal az anya után!
 

Játékosan,mindent kihasználva élni kell a lehetőségekkel.

A kapcsolatokon múlik sokminden,a jó kommunkikáción.Aki engem ismer nem hinné el,hogy annyit beszélek...néha le kell állítani.Változtam,ezt az élet adta nekem,mert a túlélésért ezt kellett tennem.Ami bennem van azt kell kamatoztatni,ez a beszéddel tudott megnyílni igazán.Történt is,hogy most a László Kórházban már a betegfelvételkor az ügyeletes orvossal hihetetlen megtaláltam a hangot.Ritka ez a klölcsönösség.P ellátásra került,már ájultan került az asztalra a Heim Pál csodálatos megint jóttettei miatt.Nem szabad húzni az időt,és sokszor az orvosi telefonos tanács sem mérvadó.A lábán sétált még be teljes acidózissal,full szárazan a kórházba,sok bekerülési mód megvárása után végre beutaltak a László kórházba...és azonnali ionpótlás vált esedékessé.Egy nem evő,nem ivó gyermek órák alatt schokkos állapotba kerülhet,nincs tartaléka,hát kívülről kell a segítség.Jelen esetben közösségi vírus volt az okozó!Szóval a kommunikáció sikerült,új orvos ajánlást kaptam M-nak,orvostól.2 napon belül az orvos beajánlott az orvosnak,ahol okt.14-re időpontot kaptunk befekvésre.Hihetetlen sírtam..és köszöntem.M szívbetegségét is ebben a kórházban kezelik,Tűzoltó utca...így örültem a lehetőségnek és anno a gégész is óriási szakember volt.Dr.D.K!!!!!Csak ajánlani tudtam volna,de nyugdíjas lett!
Megfelelő teammel könnyebb lesz a cukorállapot.
Mert eddig mi volt?Hát anyuka meg kell tanulni diabetesül és csak utána mennek a dolgok.Idéztem!De a hogyan c.rész fel sem merült.Mert autodidaktaként aligha megy ez.
 

És lám 2 nap alatt ez lesz,Innen látható volt,hogy hazamenetel lesz és otthoni lábadozás.
 
Mindeközben telefonról ment a dobozolás,hazaugrottam számolni,és azt hiszem így is ment,bár hipók sora akadt....de nem a számolás miatt!
Okt 14-től minden kérdésemre választ kaphatok és együtt lehetőséget kapunk egy diabetesszel élni kis továbbképzésre,orvosi-diabetiológus háttérrel.Konyhával..szakértelemmel.Jaj de köszönöm és alig várom!!!
 
P jól van,bánta a táncfellépést,de már készül az edzésre...
 
És hiszek benne,hogy minden okkal történik.Mert most P áldozatként...de sikerült orvost kapnunk a cukorbetegséghez-remélem jó is lesz-,és beigazolódik,hogy ennek így kellett lennie.
 
Vírusmentes napokat:Sweetmami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése