2013. szeptember 29., vasárnap

Ételek

És sokak kérésére egy kis Sweetkonyha-mert ma megtehettem...együtt főzés és a végeredmény is kipipálható!
Szombati borsóleves..

Nem diétás sültkrumpli de pont annyi grammra!!!És  rántott sajt is lenmaglisztes,tönköly zsemlemorzsás!!!Szezámmagos-mint tudjuk milyen hasznos!Lemosott csemegeuborkával...még a vidékiek nem tettek el nekünk cukormentes verziót,de szerintem most 2014-ben már lesz,mint lekvárok és a fagyasztóba a gyümölcsök télire!:)

Teagyűjtésre fel!Mindenki csak egy kicsit legyen figyelmesebb!Mert adni jó!Gyűjtöm!Köszönöm szépen!!!!

A reggeli Norbi-Updates,hmmm finom!!!

Uzsira puding és akkor már teljesítve is a napi 30 g fruktóz mennyiség....El is kobouzam a Verbena cukrot és a fölös fruktózokat mára..nem lehet!!!

Tízórai alma és Norbi-Update rudi,20 ch-ra nézve.100 g alma 7 ch és 13 ch a rudi..


Időben tízórai...

Tesi órákhoz a heti ellátmány..

Kosárlabdához a 3x-i ellátmány

Ebéd része 20 ch

 Uzsi,kicsit túllépve,de PUDING!!!
 

Waffelt gyártottam,mert az jól kombinálható:tejföl,sajt,vagy lekvár,cocoms...egy db 5.6 ch.

Recept:160 g tönkölyliszt-1 bögre,102 ch,2 tojás, 2 dl tej 1.5 %-os,ez 10 ch,1 kk só,1 kk fahéj,1 kk szódabikarbóna,összesen 112 ch.20 kis szivecske lett,ezért 1 db waffel 5.6 ch.Vanilia aromát is tettem bele,ez ugye 0 ch.Lefagyasztottam darabonként,illetve 2 db-onként.

És van vicces verzió is..

A rízs 40 ch.A máj a bacon zsírjában sült,több fűszert használtam ízesítésre.Sót szinte alig.a só is 40%-kal csökkentett Na-tartalmú amit használok.
 
..és egy ötlet a végére!Nagyon jó Slimm kenyérrel ideális cukorbetegeknek is!!
 
Jó étvágyat!
 
Sweetmami
 

 

2 megjegyzés: