2013. szeptember 4., szerda

szervezés

Ma beszéltem az iskolai dietetikussal ch ügyben,megdícsértem a konyhán dolgozókat és jövő héttől már ch -értékkel lebontott étlapot kapunk.Ritka,hogy figyelnek az emberre!!

Beszéltem az iskolaigazgatóval a kikérő miatt,hogy edzésekre ne kelljen rohanni Kispestre,így jövő héttől már az is sima ügy lesz!


Beszéltem a nyelvtanárral,hogy mennyire szükséges a rásegítés az angol terén...és itt is pozitív volt a válasz,nem kell rásegítés.

Hétvégére rendelek ételt Milánnak,mert vendégünk lesz,picit csavargós és a legfőképpen sweet-konyhai tapasztalatokat szerzek A Boszorkánykonyha tulajdonossal.

Tervezünk egy Szemlő-hegyi barlanglátogatást is,itt megint ch-számolás szigorúan,mert a város másik végében van a barlang.40 perces a barlanglátogatás idegenvezetővel.

Egyetlen jó oldala a vendégségnek:ő is dobozból eszik,tudatosan,kiszámolva...semmi cukorral,nem lesz furcsa,hogy mindenki dobozból eszik:)

Persze mi is készülünk,mert szülinapos az illető,többet nem árulok el előre,mert ő is blogolvasó:)

A tervezés és a visszaigazolások is szerves részei ennek a betegségnek.Mert csakis egymásra épülve érhető el jó eredmény!

2 megjegyzés:

  1. Ahogy olvasom az elejétől a blogodat, már sokadszorra merül fel bennem, így most meg is kérdezem: Neked is 24 órából áll egy nap??? :D Hihetetlen energiabomba vagy, ösztönző. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen,nekem is 24 óra egy nap,de sokszor kevesebb,mert már fizikai képtelenség az utolsó 2 órát kibírnom:)))

    VálaszTörlés