2013. szeptember 4., szerda

este

 

Így voltam este....3.3-as érték,igazán nem túl jó estekezdet.Biztonság kedvéért beszéltem a kórházzal,az osztállyal ahol kezelték M-t.Így nem jó lefeküdni,egy éjjelnek nekimenni.A suli már nem a nyári teendőkről szól,kemény fizikai megeröltetés.Nagyfokú izomláz és minden ami ezzel jár...Masszázs este.....és az időben pihenés így képtelenség ha este még 21 órakor pótvacsi is van.
 
Én magam fáradt vagyok,mire kiszámolom az egész napi menüsort amit felír M és P is ír menüt a tízórais dobozkába....
 
Azért nem a hétköznapi dolgok közé tartozik ez.
De dobozok készen,minden szinte könyvszerinti...
 
"Anya,láttam egy nénit akinek egy cső lógott ki az orrából"-M."Akkor inkább cukros legyek,mint szondás"Bizony valahogy így megy ez.Kinek ez jut,kinek az.
 
És remélem,hogy a reggel jól indul.
 
 
Ui:Tegnap P mondta,hogy kevésbé fél a boszorkányoktól és szerinte vámpírok nincsenek már.
Erre ma olvasom a neten,hogy Bulgáriában arra utaló jel van,hogy mégis vannak vámpírok....
Nos,ilyenkor legyél elég sweet:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése