2013. szeptember 15., vasárnap

Programok mellett

Hogy miért Eritritolt használok?Minden a dobozon!

Ma Művelődési Házban voltunk táncfellépésen.2 étkezés között,így tervezést nem igényelt!:)Közben felfedeztük,hogy tavalyi rajzok kiállítása van és M és P rajza is ott...

Mi más?Kutya!!!!

:)

:)

Az öltözőben.

A színpad előtt már...

 

És a színpadon:)-Kolibrisek
 
Délelőtt még a városban,Norbinál a heti Túró Rudikért és joghurtért...No reggel megfőztem.Sikerült mirelit meggyet kapnom még a Cba-ban,amit fagyasztva használtam most fel,szósz lett...Csirkemell-még tegnapról,ez 0 ch-s és rízs.A túrós-kókuszos golyókból még 2-őt kaphatott,az 6 ch és a fagyasztóból levettem egy szintén 5 ch-s kakaós-kókuszgolyót,így az ebéd 61 ch-lett.
 
Rendeződni látszik a vércukor,Inzulinlevétel történt és uzsi 5 ch-val megemelve.A sorozatos hypók már aggasztóak voltak...nem győztem gyártani a hypós csomagokat....
 
Sikerült beszélnem egy cukros beteg kisfiú anyukájával.Ők alig tartják az időt,szénhidrátszámolást és a suliban sem vasfegyelemmel eszi a gyermek a déli szénhidrátokat.Megállapítottam:jól csináljuk,szinte könyvszerintiek vagyunk...De azt hiszem jelen esetben nem én tanultam most az élményekből,hanem ők a mi példánkból:)
 
Debütál a sajtos-túrós-magos rétesem.Ha bejön a gyerekeknek írom a receptet.Nekem nagyon ízlik!
Sweetmami

 

 

 

1 megjegyzés:

  1. A cukorbetegség nagy odafigyelést igényel, de azért nem szabad mindent vaskalappal venni. Sajnos sokaknál az a baj, hogy hosszú ideig kőkeményen tartja a diétát, és utána elfogy az erő, és nem tudják tartani a diétát rendesen, és nehéz kilábalni ebből a helyzetből... Ti nagyon ügyik vagytok, meg kell találni az egyensúlyt! Ez fontos! :)

    VálaszTörlés