2013. október 25., péntek

Bibi&Tina:Betegség a lovak közt(teljes)



....De jó lenne "Abrakadabra..pricc-pracc"varázsige de jó lenne nekem...Mióta M beteg-2013,június-számtalanszor jártunk kórházban,orvosoknál,kontrolon,vannak orvosi eszközök itthon és mást sem hall P....

Nem gondoltam,hogy az Ő lelke is pontosan olyan érzékeny most ,mint testvéréé aki valóban beteg.

Az történt,hogy P jött és büszkén mutatta:levágta az összes póni sörényét.


Nem jutottam szóhoz,de egyből leesett,dolgozik benne...dolgozik az ügyön."Rákosak"-mondta.

Igazán nem szidtam meg-még első felindulásból se!

Olyan felszerelt orvosi táskát mint ami neki van és olyan tudást mint amivel rendelkezik.....elismerés így 7 és fél évesen.

Szóval rákosak a pónik...

Azt hiszem remek ötletem támadt karácsonyra,valamivel vissza kell zökkentenem ezt a nem éppen egészséges egyensúlyt...Megyek és feltérképezem a boltokat...pónit veszek,sörényeset és sok kiegészítővel....Egészséges pónifarm kell....sok,hogy ezek a pónik méltó és számukra megfelelő helyre kerüljenek.

Azért nem elég egy cukorbetegség,jön egy ilyen feladat,amit orvosolni kell....

Abrakadabra..pricc...praccccccccccc

1 megjegyzés:

  1. Én azért vágtam le anno, mert vártam, hogy vissza nőjön a barbik haja. Aztán felvilágosítottak, hogy nem :(

    VálaszTörlés