2013. október 18., péntek

mai étkezés

Fél 10 kor feküdtem le,talán utána picit..23 57 kor mentem vércukrot mérni....Szuszog,mély alvás,de mérni kell.nem is ébred fel...És 2 ó 57 kor megint kelek,egy 3 órás vc-ra..nem ébred fel,szuszog.alszik.
És fél 6 kor kelek....hogy kezdődjön a reggel-egy kávéval?kettővel???

És fél 7 kor vc-mérés.Egész jó érték,így még marad fél órám a reggelire.Teát kérek szépen és virslit,2 ch ketcuppal és 2 ch majonézzel....a többi kornspitz lehet és persze a Varga gomba se maradjon ki.
Közben igyekeznem kell,mert Hugica iskolába indul..

Nekem fél 8 ra jelenésem van a saját háziorvosomnál....

Délelőtt ch intézés a sulis menzán,hogy tudjuk mit eszik és mennyi ch-ra bontva,szükség lesz-e pótlásra.

Közben közgyógy intézés,mert egy határozattal nem megyek semmire,szám kell,kártya kell,egyebek...

És elérkezik a 9 30 ,kiszámolva a keksz...sajnos magas az érték,15 ch kekszet nem ehet meg.Keksz vissza a zacskóba és elő a jégsalátát,paradicsomot és a bevált sajtot,saligyártás 0 ch-ra nézve.

Ilyenkor jönnének a falások,mert ami tiltott,az mindig jobb....

az ebéd készül közben,37,5 ch-s kakaós csiga...táplálékallergiások boltjában vásárolt termék.És lencseleves.35 g nyi lencsével,22.5 ch-ra nézve.

Közben beszerezve a hétvégi brokkoli,amit le kell majd tuszkolnom M torkán...de minél zöldebb valami annál egészségesebb alapon meg kell szeresse!!!

És a következő étkezések:uzsi 1,uzsi2 és vacsi 50 ch ra nézve és a pótvacsi:
Lássuk:
-én a maradék zabos-túrógombócot bevállaltam-örömmel,nagyon finom!
  • Zabos túrógombóc,kb 8-9 nagyobb gombóc lesz belőle:
  • 250 g túró-félzsíros 10.25 ch
  • tejföl 7.17 ch
  • 40 dkg zabpehely 100/57 ch
  • 2 tojás
  • 3 dkg zs morzsa-tönköly 1.64 ch
  • citrom-aroma
  • édesítő
összesen 94,3 ch
Nekem 11.78 ch lett 1 gombóc.

Uzsi 15 ch keksz,ez olyan 3 db csokis diab nápolyit jelent...De!!!Magasabb 10 -es értéknél a vc,így marad a sali!Talán jobban is járt így mint a csokis nápolyival.Ilyenkor talán megszakad a szív,de!!Első az érfalak épsége,a szem épsége és minden egyéb mellékhatás elkerülése!


Uzsi fél 17 kor,10 ch ra nézve:90 g kiwi(100/11 ch)Meglehetősen ritkán ettünk eddig,de jól beilleszthető,bár nem 2 csillagos,de heti szinten nem árt a c vitamin miatt!!De!!10.6-os vc értéknél ki eszi meg a kiwit?Hát én...várni a vacsira...ami fél 7 kor lesz....


Vacsi:50 ch.Mit is lehet kérni?Ilyenkor mikor már 2 kis étkezés kimaradt?

A Pennys Fitt kenyér-welness- nem rossz pirítva,de még csak vajasan is remek!Pirítva szerintem az igazi.Ára is barátságos.300 ft. 33.69 ch/100 g-ban.
A rost tartalom miatt veszem azért 2 hetente,rozs tartalma miatt finom.
Nehéz tervezni,mert van,hogy nem eheti meg.
A sulis étkezést művészet összeállítani,mert a hűtős dolgok nem igazán praktikusak,de az osztályfőnök aranyos és elteszi ő,mintha a sajátja lenne...így becsempészve szinte láthatatlan M 1-1 joghurtja vagy Norbi Rudija:)a tanári hűtőszekrénybe..

Vacsi tojás lett végül,ketchup és 100% os gyümölcslé.-50 ch.
Pótvacsi keksz lesz.10 ch.
Ha nincs kisétkezés a magas vc érték miatt akkor 0 ch-sok

Ebéd 60 ch

15 ch kiwi-én ettem meg

Vacsi 50 ch.
Na megyek:Holdnézőbe,21 órakor már megjár nekem is ennyi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése