2013. október 15., kedd

vizit a kórházból:)

Azért aranyos ötlet...miközben vártam,hogy felszáradjon a kórterem....

A kis ablakban aranyos képek...ízléses!

Rajzpályázat!Holnap rajzolás!!!

Aldiba kiugorhattunk:)

2.emelet

P nak fotózva a ciklámen tárgyat

Ősz az ablakban,csodaszép

Profi festmények a falakon

Vicc az OBI újságban,de smiles,ide való!!

Ebéd...Csak azt nem értem csutkával,magházzal hogyan lehet ch-t számolni??!!!

No komment.S Gabi néni edzőnél a pont!!!

Újságból

Nem egyszeri,rengetegszer mér most

Tipikus...majd az otthoni jobb lesz

Édesem,így fogadott este

Hát nem Nózi???!!!!!
 
Dr.nővel beszéltem.Energikus,céltudatos,határozott.Amíg beszéltünk nem csörrent meg a telefonja,megvolt a szemkontaktus.Szigorú.Szerintem ez kell nekünk!
Holnap megfigyelés,csütörtökön diétetikus.
 
Most pihenés.Reggel megyek a klinikára,jó éjt!

2 megjegyzés:

  1. Györgyi, egy alma súlyánál minimális az eltérés, ha nincs magház+csutka. Az alma ch-ja amúgyis alacsony, max. 10 grammal lehet könnyebb ha eltávolítjuk a magházat, tehát a levonandó ch kb. 0,7 gramm. Szerintem ilyen minimális eltérés nem számít. Nyilván ha nagyobb dologról és ch értékről van szó, már más. (Pl. krumpli héjja-héj nélkül.)

    VálaszTörlés