2013. október 23., szerda

Palacsinta

Kb.így jutok a blogomhoz...de beléptem...És amúgy az életem most pont ilyen,a és b pont között vagyok valahol éppen.Mivel:este kritikus alacsony vércukor volt M nak....Legvégül egy dl langyos tej volt az ami végre stabilizált,szinte ijesztő ez,mert teljes gyengeséggel jár.Így éjjel is mérni kellett és hajnali 3 kor és fél 6 kor keltem...

Mindenesetre még mindig nem kikísérletezett az edzésnapok ch-Inzulin egyensúlya...

Találtam egy zabos-almás-hm-müzliszeletet,ezt készítem el,tartalmas ch-k kellenek,hosszú hatással.A Sport szelettől eltiltottak a jelenlegi diabetológián,de hipózás van minden egyes edzéskor.Futom a köröket és ahogy látom egyedül rajtam áll ennek rendezése..

Mivel őszi szünet lesz így az ételről nekem kell gondoskodni.2 napra Interfoodtól rendeltem-60-60 ch-t.Én dolgozom,így a gyerekvigyázómnak nem okoztam problémát a ch-számolással.Egyelőre senki nem vállalja M étkeztetését a családban....Munka mellett és éjjelezések mellett kicsit elfáradok,de remélem hamarosan gyorsabb leszek és rutinosabb.

Ma tejfölös csirkét készítettem és nokedlit,és desszertnek palacsintát.
  • A Palacsinta:
100g liszt.tönkölybúza,teljes kiörlésű
1 tojás
0.5  dl tej-1.5 %
víz

Kb 4-5 db lesz belőle.Mindig sikerül!!
Kókusz olajjal sütöm ki.

Visszatérve a hipózásra még a héten lesz egy edzés és 4-én foci bajnokság,ez nem kevés ch-t kíván.
Ha valakinek van ötlete,szívesen venném!Köszönöm!Sport-ch-diabetesz témakörben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése