2013. október 28., hétfő

Kontroll nap

Nálunk a hajmosás is hasznosan telik....Bélyegalbum nézegetés...

A mai ebéd este elkészült,összeértek az ízek!

Így indulunk egy kontrollra,több étkezést érintve...T1-metrón,E és U1.

És mai csodánk:kinyílt a kaktusz virága

Csodaszépséges!!

És persze adományt vittünk,mert adni jóóó!:)

A sétálóutcában van egy üveg-készítő üzlet.Megnéztük,érdekes volt...

Na persze a hangulat adott volt!

M 1956-os történelemszeretetével....nagyon érdelki ez az időszak..

Kungfuka a Corvin Plazaban

 Holdraszállás egy kiállításba csöppentünk.
Kik,nos elvoltunk...egy orvosnak vettem ajándékot aki ajánlotta nekem L.A.dr nőt,azt hiszem hálám üldözni fogja,egyelőre biztosan!

Élveztem....(nem baj?)

Várakozik,akkor én is...

Illemhely

Ez is illemhely,tuti fotocellás ajtók,és csodatiszta!

                                             Kiállítás háttérrel
Lift

60 ch ebéd a teraszon,remek idő,semmi probléma a piknikezéssel még a Corvinban se!!!!Remek Inzulinbarát helynek jelölve!!!!!!!

A P is evett csak sali-mentes salit:)))

Nagyon ízletes volt a saláta és a Welness kenyér amit egyszerűen márványsajtos vajkrémmel kentem meg.Limonádét vittünk. És ch-nak 100% os üdítőt.

Persze itt is ott..

No komment

Kiállítás

Kiállítás


U2 már itthon,persze Norbi boltban is voltunk a Corvin mögött és szerzemény a krémtúró.Az alma kiegészítés.Így 10 ch.
 
Kontroll:gyors,frappáns,lényegretörő.tetszett!Kérdéseimre volt válasz.Ami még lesz azt emailben feltehetem!Jan 20-án megyünk legközelebb.
 
Jól sikerült a kórház...még orvostanhallgató is tesztkérdést töltetett ki velem...ott is megtudtam 1-1 érdekes dolgot.Hasznos volt!
 
A csavargás meg jól sikerült.P egyelőre nem pónizik itthon.Viszont láttunk egy kisfiút akinek foltokban volt csak haja.Ez elrettentette őket és nem szeretnének rákosak lenni!!!
 
Rízsdarát kerestünk boltokban,nem sikerült.De egy kedves ismerősöm hoz nekünk Kispestről és a Kökiben átvesszük majd.Nos még mondja valaki,hogy az internet nem jó semmire!!!És ajánlatokat kaptam tejbegríz utánzatokra.Köszönöm:T.T,P.B és T.F.....

1 megjegyzés:

  1. Csodaszép leányka, csuda helyes legény,annyira jó volt nézegetni a képeket!

    Tejbezabi a kedvencem, nyami. :)

    VálaszTörlés