2013. október 17., csütörtök

Vizit.-diétetikusnál

Kezdem akkor a jó hangulattal...

Én olvastam!

És az ebéd...
 
Ha rövid,tömör akarok lenni:no komment.
 
Bővebben:orvost találtunk,dietetikust még keresnem kell!!!
Sajnos ez van.
2 hét múlva kontroll a klinikán,de a dietetikus hátast dobott a rengeteg kérdésemtől...szó szerint...email címet adott...Nos,emailezni bárkivel tudok..és fogok is,mert ezek után cukorbetegekkel szeretném felvenni a kapcsolatot!!!És azok szüleivel.Tapasztalatok kellenek..olyanok amivel élni lehet,jól élni cukorbetegen!
Igen-jól érzitek,érzi-megint a tökéletesség hiányzik nekem.Kell,hogy tudjam mit mikor,melyek azok a termékek,hol szerezhetők be stb.Tudnom kell.
És megint elszánt lettem-eddig is az voltam-elhivatott,hogy nem fogom hagyni,hogy a kórházakban fehér zsömle legyen a reggeli párizsival!!!
 
Cukorbetegek.10-20 év közötti fiatalokat keresek egyes tipusú cukorbetegeket.Tapasztalatok kellenek,ötletek,életmód!!!!
Szerencsére lejjebb vettek az Inzulinon!!Ez nagyon jó hír!!!!A ch-mennyiségeket variálta a dr.nő,8x-i étkezéssel.Talán így jobb lesz,jobban eloszlik majd és tarthatóbb vc érték lesz.
 
Összességében,tartalmában picit előrébb vagyunk.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése