2013. október 3., csütörtök

Tea

Új szerzemény,200 ft-os tescos bébiétel tartó dobozka,4 db-os.15-20 ch keksz elfér benne és szállítható a ketcup,mustár..egyéb.Itt 15 ch pótvacsi keksz látható.

Azt hiszem elérzékenyültem itt..egy ilyen teacsomag jött a hajléktalanoknak,azt hiszem no komment...szívből jött...

És viszem is jövő héten,átadási hely megbeszélés alatt..De továbbra is gyűjtöm a teákat és van még ígéretem máshonnan is.Azt hiszem ezeknek az embereknek én személy szerint köszönöm,ha adtak..azt visszakapják-hamarosan:)
 
Köszönettel:Sweetmami
 
Ui:Diabetic Living újságot megvettem...Állandó hipózások kapcsán..M mindig ettől szenved,,,az Inzulin mennyiségét lecsökkentettük!!Ez viszont szuper!!!!S lehet,hogy még lehet levenni egységet,boldogság!

2 megjegyzés:

  1. Hűha, meg vagyok hatódva, hogy mennyi tea összegyűlt :) <3

    VálaszTörlés
  2. Bizony...mert adni jóóóóóóóóóóó!

    VálaszTörlés