2013. október 20., vasárnap

Hangulatjavító jó idő

Jennifer A.egy filmben fogorvosként,csak azért jutott eszembe,mert kb beforrt a seb a foghúzás miatt,most pár hét szünet és megint rendbetetetem a hiányzó fogacskákat...tegye mindenki így,sokáig kellenek a fogak!Ha nincs jó fog,nincs jó emésztés se!Igen Sweetmami blogjába tartozik,mielőtt még valaki.....:)
És megint a jó kis könyv,máris receptet találtam mozzarellára...Akciós volt a Sparban,sima ügy!

Stresszmentes főzés,Alexandra könyvesbolt

Turmix 27 ch

M készítette sk

kicsit az adagokkal még lehet variálni:)

Mozarella,barna rízzsel.33 ch

Ősz

Kungfuka persze nem maradt otthon!

 

Már jobb vércukor-10 alatti

Azért a mozgás kellett a napsütésben

Igen!Ő így teszi mindig

Pedig Havanna

Ez is Havanna

 

 

:)

:)

:)

 

Idő volt..

:)))Pumuckli az édes kobold..és Éderer:))))bácsi hol van??

Havanna ősszel

Na persze kosárlabda!S.G.néni edző ajánlásával

Havanna játszó

Rendőrségi felülvigyázást is kaptunk

Ház-őr
 
 
Összekészítettem a mindennapos tesire a ch-kat,amit mozgás előtt kell megegyen,most a Sport szelettől eltiltottak,így a Norbi müzlire esett a választás.12-15 ch között mozog.Megpróbálja M,hogy nyugodtam mozoghasson..ne legyen hipó a nap több szakaszán.Edzések előtt 1 dl 100%-os Hohes C lesz az amit elfogyaszt.Ez még napi szinten hozzájön a 8x-i étkezés összeállításához.
 
Egyik este etettem az embereket álmomban.Csoda?????
 
Valakinek vélemény?Javaslat a mozgás előtti ch bevitelről?Mit?Mikor?Hogyan?
 
Az biztos,hogy addig nem nyugszom míg egy dietetikust nem találok!
8 telefonszámom van különféle klinikákról....alig várom,hogy hétköznap legyen és elkezdhessem a telefonálást,ha lesz rá időm..mert hosszú és igen mozgalmas hét előtt állok.
 
Van tippem.Norbi Nutella??
Kinek mi a véleménye a cukorbetegek esetében a Norbi Update Nutelláról?
-köszönöm előre is.
 
Még pici pihenés jár nekem is...este-későn- beszámolok mi is volt az ami járt nekem.......Ha érdekel,nézz be!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése