2013. október 17., csütörtök

Sütőtökös muffin

Sütőtökös muffin
  • 12 db-hoz
  • 250 g tönkölyliszt
  • 1 cs sütőpor
  • 2.5 dl tej 1.5%
  • 1 dl olaj-én nem tettem ennyit bele
  • 2 tojás
  • 2.5 ek.édesítő
  • sütőtök 100/16.5 ch,én 166 g-ot tettem bele
  • Összesen 203 ch
  • 1 db muffin27.3 ch.


Focis papírba téve,hazaérkezésre.
 
 
Zabos-túrógombóc.50 ch.
 
Az egyik ismertősöm mondta nem látszik mit eszik M egy nap.Ha lesz időm leírom 8 étkezésre nézve is:).és kérdezze meg valaki miért nem érek rá...Ha nem főzök éppen,akkor számolok,ha nem számolok,akkor éppen beszerzem az alapanyagokat!!És ezek váltakozása!!!
 
Kaptam emailt,hogy vegyem fel cukorbeteggel a kapcsolatot!Működik a blogom!Megismernek,véleményeznek,segítenek!!Szenzációsnak tartom.Én is segíthettem már,ez viszont nagyon-nagyon jó érzés!!!!
 
Holnapra 8 étkezés tervezés,még fejben megcsinálom,reggel vásárlás és napközben:létrehozás....
Holnap telihold..remélem még elcsípem az éjjel és láthatom..addigra végzek a Sweetkonyhámban:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése