2013. október 26., szombat

Óraátállítás

Kiszámoltam,táblázatoltam hogyan lenne jó az Inzulin miatt.Negyed órás csúszásokkal..Igen és 4 nap alatt nagyjából rendeződik.Kiszenvedtam a 4 napot.

M őrjöngött.

Közben a dr.nőnek is hagytam emailt ezzel kapcsolatban ,és a neten is érdeklődtem Inzulinostól.

Közben megjött a Dr.nő emailje:az adott idő szerint adja az Inzulint.

Kíváncsian várom mi lesz.

A Dr.nő a vc értékeket is végignézte.Jónak tartotta és 1-1 helyen javasolt.
Nos igen,nekem ez kell!Boldog vagyok!

Ételek.Ma kakaós csiga,azaz leveles csiga készült,7 ch-ra nézve.P készítette.
Hercegnő süt

Szépek
És megcsinálja!!

7 ch és alma 3 ch-uzsi
Ezt én készítettem sali-vacsi
Reggeli és még kiegészítve 0 ch-kal
Paradicsom leves bazsalikommal
Light-os kukorica finom grilles pulyka-szelet
Túrós rétes,ami jelen esetben Eritritolos de fehér búzalisztes a tészta,pici bűnözés../vagy nagy???
És érdekességnek a végére:virágzik a kaktusz
és míly gyönyörű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése