2013. október 1., kedd

Kavicsok


Nem is gondoltam,hogy milyen nagy jelentősége lehet egy kavicsnak,kőnek...Márpedig igen,csak hinni kell bennük!www.mosolyka.blog.hu-n pont ma olvastam a kavicsokról...átvitt értelemben,ugye..."Szeresd,az esőt,mert ha nem szereted is esik!!!"A kavicsok nehezek.A homokszemekkel sem könnyű.Kinek mi jut...
 
"ma nem hozott szerencsét a varázs karkötőm"-mondta P.(kificamodott a hüvelykujja baletten)
 
Ahol dolgozom is gyűjtünk köveket,egyéni,saját kövek.....egyik szebb,mint a másik...
Lehet sorminta is..

Én ezeket részesítem előnyben...bölcsességkövek...A Luppa szigetről begyűjtöttük a nyáron,aki amit cselekszik azt kapja....elnevezhető bárhogy.

 

Kaliforniai paprika-találtam egy jó ötletet,már biztos örül majd  M..nem olyan rendhagyó dobozos étel..
...és még egy ötlet....azt hiszem Update csokikrémmel nem kérdéses:mennyei....
 
Szép napocskát!
 
Ui:blogstop van szinte..nincs időm:((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése