2013. október 19., szombat

Magas vércukor

Kellett egyet pihennem,hogy írni tudjak...A tegnapi értékek....csak a főétkezés és ennyiben maradtunk.A 5 kis étkezés elmaradt a magas értékek miatt.Volt sírás is,nekem meg maradt a vígasztalás.Szerencsére van annyi eszem és M-nak önkontroll,hogy akkor a nincs és ez van jön.A kórházban láttunk ellenpéldát,nem cukros-még-fiúnál,aki 170 kg-os és...fogynia kéne.De az Édesanya Fornetti-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-pogácsát hoz neki....Az eszem megáll.A méreg az ne legyen már ennyire méreg....És egyáltalán,ha anya vagyok akarjak JÓT a gyereknek,ha gond van meg méginkább.
Tegnap így nehéz nap volt.
Szobabicikli tekerés..de csak 1 egységet vitt le....
Igyekszem olyan ebédválasztást és olyan arányú dolgokat válogatni ma,ami talán 10-es alatti értéket produkál..
De holnap focibajnokság,suli,na persze,hogy van izgulás és ilyenkor megy fel a cukor..

Nehéz ez a kompenzálás,szinten tartás..

Viszont csoda történt:Norbis joghurt..P megette.Ez már történelem.Eddig egyetlen joghurtot sem tudtam beleimádkozni...Sikernek könyvelem el.Update termékekről,majd később.(...)
Ez a tea most Anyukámé,aki segített a héten nekem,amíg én a kórházba ingáztam.A lakásban rend van,az elmaradt vasaláshegynek nyoma sincs,kilátni az ablakokon-!-és
az otthonmaradt Gyerekem is rendben van.Így köszönet ezekért a pótló időkért,amire én most nem voltam képes!!!
 
És egy valóságos Angyalszárny tehette velem,de működik a blog:egy ismerősöm írt,hogy már régen kellett volna,de csak most tette meg.Ajánlott egy cukorbeteg Anyukát-barátnőjét-akinek a Gyermeke is cukorbeteg lett.
Nos,ami kőbe zárt igazság az a tapasztalat.Ez kell nekem!
 
És reggelre telefonszám várt,minden eshetőségre.
Ez a smile G.K-é,akivel ráadásul azonos napon szülinapozunk,a lányaink egy napon születtek,minden évben szoktunk 1-1 sort írni szülinapra:)
Hálás köszönet K.a figyelmességért!
H.F.M-éa következő smile,aki rengeteg receptet küldött nekem emailben és a lelki támaszért,amit virtuálisan igaz,de SUGÁROZ felém!!!
És ez a smile...a munkahelyemé,ahol helyt álltak helyettem is,pedig igen pergő az élet,ha nincs egy ember a helyén!
 
És akkor induljon a nap,írány ch-t számolni!
Mediterrán ajándék konyhai köpenyem

Bizony tudom...de a leginkább ajánlott a főzéshez,sütéshez vc csökkentő....M betegsége indokolja,hogy ezt használjam.És most nem a drágaságra gondoltam,-

Tegnapi előkészületek,ott a brokkoli!!

És a tegnapi Társ,mert a mozgás vc csökkentő!

 

Belenéztem a kedvenc filmembe...Sweet November:)

És este Kungfukát eldugták a gyerekek...Meg kellett keresni zseblámpával.Jókat kacagtak a sötétben.....így terelődött a vércukor téma,csak hasznos volt...
Szép Napocskát Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése