2013. október 16., szerda

Vizit2

Így képekben egyszerűbb megírnom a napi történéseket.Egy anyukától kaptam ezt a túrógombóc receptet.Norbi könyvvel mászkál a táskájában.....Nagyon jó,blogcímet adtam neki,ott még találkozunk!!!

Először nem tudtam mi ez a kép.De M fotózta...hát ez a kórteremből az ételes gurulós kocsi és a tetején az ebéd:)

Az EBÉD 60 ch.Burgonya leves ,rakott karfiol.Nem volt rossz!!

Diab felirattal.Ott ettem Vele,mert amúgy egyedül evett volna...
 .
Hugi bent látogatóban Bakony sajttal

Édesek így együtt.

A Daganatos gyerekekért Alapítvány akváriumánál

Fáradtan,rohangálósan...Látványos ingázós kép..

 

Amikor ott is túlfűtött a lány.Tűzoltó utcai Klinika játszóház

Na persze :balett
 
Inzulin beállítás-megfigyelés,ma proffesszori vizit és sok orvostanhallgató...Holnap diétetikus!!!
 
Most alvás.:)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én vagyok a Norbi könyvvel mászkáló anyuka a kórházból. Szuper a blog!!! Nekünk ugyan más jellegű problémánk van, de rengeteg hasznos ötletet találtunk a blogban. Kitartás Neked és M.-nak. Edina

    VálaszTörlés