2013. október 14., hétfő

Kórházban

Persze őr szerepben a család világutazója..most pihen itthon...de ott van mindig ha kell.....bírja a kiképzést..

Ez paparazzo kép...de észrevettem,így csíz kép lett

Tanúsíthatom..elvan

:)

A királylánnyal

A királlyal

És a vacsi-adag...még jó,hogy a hús nem ch-s.

Van ám térkép rendesen...
 
Eddig minden rendben van.Igazán hullámvölgyekkel van M,hol akarja ezt,hol nem-de ez érthető.Eddig tutira változik a ch-lebontás,6 étkezés helyett 8 lesz,az uzsi és a tízórai 2 részletben.Pótvacsira csökken a ch mennyisége.
 
Kicsit nagyot néztem egy fél -fehér-zsömle láttán...de annyira ne legyenek már rendben a dolgok...Az otthoni kekszet elkobozták és nem engednek csak úgy kint ch-kat....ami igaz is,elcsábulhat az Úrfi.
 
Én Sweetmami hazaugrottam egy foghúzásra...Háááát-megint orvos,szájsebészet......Már nem is tudom hányadán állok az orvosokkal........Be is pánikoltam és már majdnem hisztibe ment át a dolog nálam...de aztán jól alakult,Kicsit sok az orvosokból,kicsit sokkkkk ez nekem most.
Így kicsit jól jön ki,hogy ma nővéri felügyelet alatt van az én diabosom,mert így reggelig rendezhetem foghelyemet.
 
Eddig pozitív a változás...pedig 2 metrómegállónyira van a 2 kórház egymástól.Hogy is van ez??Valaki szeret dolgozni,valaki kevésbé?!
 
Szép estét....nekem meglesz:((((((((((((((((((((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése