2014. március 20., csütörtök

Angry Birds

Táskavizit rendben és úgy történt ahogy megbeszéltük!Nyugisabb este is volt!
A suliban valamiféle szobafogságot rendeltek el..mivel kamaszodnak a sportot fognák vissza.Van kikérője M nak de izgul,mehet-e....Hétfőn is kikérővel mennénk Hivatalos ügyben és vennénk a halat..én is izgulok elengedik-e..de ennyire nagy tini-gond nem lehet....
Kezdődik..Hatodik osztály,érnek a fiatalok.

Angry Birds madárfigura akcióm is sikerrel zárult.Még hiányzó matricákat a facebookon össze tudtam szedni.meglepetésemre 24 órán belül!!!!!
És nagyon hálás vagyok.Bár én személy szerint ezt a madarat nem tudtam megszeretni,de ha a gyerek szereti.....célvezérelt leszek.


P uzsis doboza.Van eredmény!

Hófehérke almája,csak színben nem stimmelt.De szignózott volt.megettem:)
 
Csodaszép napot és jó vc-ot kívánok mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése