2014. március 9., vasárnap

cukordilemma-P

Ha azt nézzük ő így szeret dolgozni....csak sajna így is hagyja....leginkább itt azt jegyzem meg,hogy komoly cukor-dilemma merült fel bennem,amit lehet már csak külsős szakember tesz helyre.Rengeteg helyen találtam cukrot,papírját és egyéb nyalánkságokat.Elrejtve a meg nem evett tízórai..nem mai!!!Rengeteg helyen.a kutyák,macik inzulinosok és komoly szinte ugyanolyan szerkezeteket gyártott mint ami M nak van....Kell vele beszélgetni....és magammal is,vannak hibák,és ilyenkor feltűnik.Csak egy picit akartam kiszemetelni a szobáját,1 napos merénylet lett-apánál volt P-és teljesen új szobát kapott,átalakítva..mert szükségét láttam egy drasztikus változtatásnak.Az ágyából félemeletes helyett lapos heverő lett és oda tudok mellé ülni,mese,beszélgetés stb.Nagyon köszönte!
Én meg a dietetikusomnak köszönöm,mert ma rá zúdítottam a kérdéseimet Hugicával kapcsolatban,de nagyon megnyugatatóan válaszolt és hasznos tanácsokat adott.És létezik tesó -diab-tábor is....ezt is tőle tudom..talán jövőre megnézzük,ez tavaszi program.
Szeretem E-t nagyon emberközeli és nem ismerjük egymást személyesen,de iszom a szavát!Hiteles!Már régen kértem diabetikus tanácsokat:)Hát igen,minden a vonzás törvénye!!!


Szervezem a nyarat.Nos,jó lesz?

Remélhetőleg nekünk nagyon!Tavaly itt elmaradt a nyaralás,mert M 1 héttel a nyaralás előtt lett cukros..Így lemondtam.
 
Megállás nélkül lakás-újratervezés volt és kacatolás,semmit nem pihentem...
Az egyetlen  amit tehetek:
Alvás.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése