2014. március 21., péntek

Bátor Tábor

Bátor Tábor:email jött a Doktornőnktől,hogy lenne-e kedve M nak.
Egyértelműen NEM volt a válasza.Ő hallani sem akar arról,hogy nem a normál táborokba fizetem be,hallani sem akar arról,hogy ő más....

Tegnap megleptük p-tel,és elmentünk az edzésre.Előbb odaértünk.Hallottuk a csarnokból kihallható hangokat.M-t szeretik,egyértelmű..
Az edzőt is megkérdeztem-havonta 1x-rendben van-e M.
Igen és nagyon dícsérte+a gyerekek is szólnak már M nak ha 18 óra és Inzulint kell adni.Arra a 2 percre leállnak a többiek is isznak:)és van fiú aki mindig meg akarja nézni hogyan megy végbe a folyamat..."rendesek"-mondja M.

Én Hőgyészre akarok menni,és balatonra és nyári táborba....
Azt hiszem Bátor Tábor leszavazva.
És indokolt is."Én nem akarom,hogy még nyomatékosan figyelmeztessenek is arra,hogy diabetesem van...én elfelejteni akarom inkább és elterelni,beadom és kész..megyek tovább"Hű a kutyafáját,jól beszél!
Nem nyaggatom tovább a Táborral.

(amúgy olvastam pro és kontra érveket a Bátor Táborral kapcsolatosan)Nálunk eldőlt.
M
alagútjában van fény és színes!!!!Csak tanulhatunk tőle!!!!!!!!!!!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése