2014. március 22., szombat

Léleksimogató program

Még délelőtt találtam egy cikket a Nők lapjában....az élet nem válogat.Ezt mondom mindig:soha nem tudhatod mikor leszel a cipőmben!!!

Chak-uralom már reggel buli...

Nem találtam színes ruhát.mert nincs.Így kerestem egy színes hátteret.De amúgy ha színes egyéniség vagy minek a szín????

És a meki.Időre mentünk.Kiszámolt ch-kal,készülve.

Látod a boldogságot az arcán?Ez a léleksimogatás!

Még 17 ch-t átadott a Huginak:)

és a sali zsemlekockáit is Huginak adta.Én menüt ettem,de levest és főzeléket egy másik cégnél:)Alig ettem,mert iszoszú hasgörcseim vannak,gyomorgörcs-tutira idegi alapon.Az utóbbi időszakban sokmindent kellett intéznem,meg nem állás...ez gyomorfájdalmat idéz elő..lassan vissza kéne venni.Érzem.De jövő héten táncverseny p nek,utazni kell.Egész napos az utazással együtt...Leállás nem lehetséges.

No komment.Kis szépségem.

 




3 D.Pedig én valami oknál fogva nem látom a 3D-t..nem is láttam...így nem élveztem,meg amúgy sem.Sötétség,monotonság,alapból senki se piszkál,ülés monotonon...hát elaludtam...2x belealudtam.Á,matinét soha többet!

A gyerekek élvezték és léleksimogatás volt.Pattogatott kukorica is volt-kicsi.M nal feleztünk,de inkább azt mondom ettem egy kicsit a kikészült gyomrommal.P benyomta a kis pattogatott kukoricát!!!!Nem fogadták el a Szép kártyámat,mindent zsebből fizettem.Óriási csalódás volt,holott csütörtökön beszéltem a Szép Kártyásokkal egyenleglekérdezés címén.Hétfőn tehát:ügyintézés.És személyi igazolványt csináltatunk a gyerekeknek,P nek külföldi táncfellépése lesz.Úgyhogy a leállás még nem tud megvalósulni.A film.katasztrófa szerintem.Erre a gyerekek a legós újságból csak nekem csak ma és csak az én gépemhez odatűzték:alsó kép.


Legyél Bátor Aligátor..és énekelik:Szupi,szupi,szupi,szuper...........................................
 
Az értékek szuperek,se hipó se 10 fölötti!
A meki is jó volt így!
Ch táblázatot is hoztunk a mekiből,Egy esetleges nyári evészetre.
 
Hát,így esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése