2014. március 15., szombat

ebédfelcserélés

P milyen izmos...állítom,hogy a mozgás minden alapja....

M-nál is talán itt kezdődött a labda-őrület,és karatéról labdára váltott:)

És elér dolgokat.Fővárosi Nagycirkusz a Bohóccal:)



Levente Péterrel a színpadon:)

Egy táncossal az Árkádban:)

Norbival:)

Update oldalon:)

Norbi autójában:)
 
...
 
A lista itt nem ér véget.Volt középkezdés-rúgó a szülinapján a Honvéd pályán...
 
Volt már rajzpályázat győztes,Margit-sziget bringó hintózást nyert..
 
És  ennek ellenére 4x szúr naponta....számolja mit ehet..és mennyit...de ahogy elnézem Ő még számos fotóval fog itt büszkélkedni!
 
A szülőknek viszont:meg kell érteni,hogy a hátteret mi nyújtjuk és nem az anyagi oldalát értem csak.
Élmény kell!!!!!
 
 


Tapasztalni!

Megélni,próbálni


szenvedély kell


sportot biztosítani!!!

kipróbálni

látni az arcát!Vele lenni!!

Legyen hobbija!

Tudjon rácsodálkozni!

Hát,étterem,de miért ne?!

Ha ügyes,legyen ott és versenyezzen!

Kell az élmény!

Szabadban,szabadon,másokkal!

Ismerje a jelzéseket!Tanítsuk meg!

Legyen elképzelése,egyénisége

Ha kell repülj vele!

Otthon is kell szenvedély,szerepjáték

Legyen találékony

A külső sem elhanyagolható!

Nyári élmény kell,joga van egy gyereknek is ehhez!

Igen és a rokonok is biztosítani tudnak dolgokat amit a nagyváros nem igazán!

Sport mindenek felett,de ehhez kell eszköz.Igen Szülők le kell mondanunk az ő javukra dolgokról!

Ennyi

én közben vásároltam,soha nem mentek el!

Tropicarium

Minden eszköz biztosítva a biztonságért

nem ritka nálunk

a gyerek a játékkal is tanul

legyen lehetősége megtanulni

őrültködés is legyen-lakás,de soha nem lett baj belőle

 kell a háziállat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha kell akkor hóban is levegőn!
És a végére:répatorta vaniliaöntettel lett volna M nak az ebéd-menza,suli- tegnap 62 ch-ra nézve.Várta is.De krumplistészta volt és annyi krumplival és fehét tésztával...mondta nekem M,hogy gynús volt...de megette.17 es lett a cukra!!!Nos máris rájött,hogy a lisztérzékeny gyerek ehette meg az ő répatortáját és ő a lisztérzékeny ebédet kaphatta.Rögtön tudta valami nem stimmel,már ennyi hónappal a háta mögött is tudja kb mennyi krumpli lehet és a tészta nem igazán fehér nálunk:)Jól oldotta meg és igen ez előfordul.Nem ette meg az u1-et így mivel beevett ebédre,lett is hipó mert a fehér tészta lisztje ugye nem tart vércukrot annyira....Szóval  M már nagyon jól látja a dolgokat és végre volt pótvacsi 6 nap után először....és jól indul 7.1-reggelünk..Talán nem lesz lelki rásegítés .így én is regenerálódom...

Nagyon elfáradtam a héten...Magyarság és piros-fehér-zöld rákészülés...és egyéb számomra lényegtelennek tűnő szülői problémák..még jó,hogy láttam az Iránytű filmet(Titok 2)-és nagyon érzékeltem magamban mi az amit ebből magamra kell vállaljak és a fontos dolgokat tegyem előtérbe.Nekem már csak a fontos dologok számítanak,nem keveredem olyanba amibe benne sem vagyok:)
Szép napocskát mindenkinek!
A mai nap zárva minden,lehetőség:együtt lenni a gyermekeinkkel!

Én megteszem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése