2014. március 3., hétfő

sulifarsang

Masnival átkötött ajándék nekem éjszakára egy ilyen rendezvény.Picit forrongok,vagy nem is tudom mit érzek belül...Picit elkeseredtem.

Bandukol a cukor,bandukol....25 felé és nem lefelé megy....nos a kikérdezésen szerintem töredéket tudtam meg a mit ettél Drága részből...

Tulajdonképpen 2 pedagógus volt ott akik tudva tudják,hogy M cukros,semmi kontroll nem volt általuk,magyarul ezt a részt ők nem képviselik.Így nekem meg baromi nehéz.A pláne benne az,hogy én készítettem kedvelt kókuszgolyót....és vitt olyan italt amit M ihat majdnem korlát nélkül.
De nem,ereszd el a hajam és ilyenkor adj neki...Evett.Tudva tudta,hogy lesz következménye.Én este érek haza a munkából,addigra már haza is ér és nincs láncolva a szekrény..Szóval....Tolódott a vacsi ideje is,és a miértjeivel mentem tönkre,mert itt tudtuk mitől magas a vc.És ampullacsere és minden aprósággal akart kompenzálni...Istenem,azért ez baromi nehéz...

Éjjeleztem,holott alig aludtam a busójáráson 2 napig,mert kolompoltak a busók az ablak alatt,mellett,fölött...és a végkimerültség az nem messze áll tőlem.

Én csúnyán fejet mostam M-nál.És nem érdekel,hogy hány éves.Ilyenkor ez egy állapot és akárhány éves ezt tartani kell!!
Elmondtam neki,hogy én másfél éves-2 éves koromtól szemüveges vagyok és nagyon nem látok nélküle,elmondtam neki,ha nem vigyázok vak lehetek.Elmondtam neki,hogy az öregedéssel nekem romlani fog a szemem a hályogok kialakulásástól kell óvakodnom,nagyon kell figyelnem,mert ilyen a szemem.Nem éppen az a hasonlat ami ide hozható,de hasonlóképp óvatosságra int és szervesen érintheti őt is,mert ha vak vagyok,kevésbé tudom segíteni a diabetesét...

Minden dokumentumot elteszek és itt lesz a blog is mennyit teszek érte,Azt hiszem semmivel nem kell majd magyarázni,hogy a 10-15 év múlva fellépő dolgok milyen eredetre vezethetők vissza.Elmondtam ezt is neki.

Éjjel,mikor egy szuszogó gyereknek vc-ot mérsz és még nem tudtam hogyan-miként is kell csináljam,1 perces álldogálás után kitisztult az agyam és jöttem rá,hogy 4 dolgot kell összekapcsoljak.Mérő,zsepi,stix és ujjacska.

Lefelé ment az érték picit,várom a reggelit...és ma foci.Ha magas az érték elvileg no foci..Na?Szerintem este is bejegyzés születik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése