2014. március 18., kedd

Sweet-happy-park

Van egy édes,aranyos mese.Tiana története.Neki sikerül....De az a mese.Talán hinni kell a mesékben????

Látod az alagút
 végét?Szokták kérdezni.Én addig nem szeretném látni míg nem ilyen színes!!!
Nem éppen jók a vc értékek...és korrigálni kell.De nagyon keveset vagyunk együtt,szinte csak reggel.Nem vagyok nyugodt!Lelkileg M kivolt az este,nagyon keservesen,mélyről sírás.Ezzel azt tudatta felém:nem akarom ezt csinálni!
Atyaég,ez mekkora teher!4 x tűszúrás,minden nap,időpontra beosztva.Minden nap!!!Ha nem szúr..következménye van.

Olyan állapotba került,hogy nem voltam biztos benne,hogy annyi Inzulint adott amennyi elő van írva..Bizony megkérdeztem:annyit adtál amennyit kellett????

Éjjeleztem,nem voltam nyugodt.
Amint időm engedi pszichológust kell keressek.
Magamnak,P nak azért amiért,és M nak-szerintem indokolt.Szükséges!

Ja,dolgozni megyek.Így.Este 18-18 30 ig,ma biztosan tudom,hogy addig helytállás.

Ó,Tianara gondolva..meg tudom csinálni..de közben erőtlenség és pici saját önlelkirásegítés az ami hiányzik.Valahonnan pedig erőt kell merítenem...

Emailt kaptam,hogy még felhasználható pénzem van május 31-ig,kártya formájában.Azt hiszem valami környezetváltozás az ami szóbajöhet.Amint időm engedi,szervezés beindul.
Hétvégére egy mozit terveztem-M-t bíztam meg,keressen egy mozit és egy filmet és egy mekit engedélyezek a lelkének.Most időzített lesz,léleksimogató.Amennyire ártalmas,most olyannyira hasznos lehet a léleknek.Ha a lélek rendben,a test is idomul.

Tianahoz egy Béka is társult a mesében:)Hát...talán hozzám is odaugrál majd:)Csak úgy léleksimogatásképp:)

Jó vc-okat kívánok ebben a SWEET-HAPPY-PARKBAN a mai napra!



2 megjegyzés:

  1. Szia! Mi is épp most éljük ezt meg. Lilla cukrai nem jók sajnos. Sír,kiborul,azt kéri kapja vissza a régi életét. Nem szeretne időpontra enni, akkor is ha éhes és akkor is ha nem,és nem enni mert még nincs itt az ideje. Ha pedig ehet, akkor ki kell számolni miből mennyit. :( Pont ugyanazt élem meg amit te. Pontosan tudom miről beszélsz. Kitartás.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,és viszont kívánom!!!!!!!!!Kitartás!!!

    VálaszTörlés